Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

Opties
Bekijk
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
Offline GIO53  
#1 Gepost : woensdag 15 maart 2017 09:23:18(UTC)
GIO53

Groep: Donateur, Registered
Op 23 maart moet ik na 7 jaar afscheid nemen van de classic app van geocaching .com.Deze wordt dan door de makers stopgezet. uiterst spijtig zoals vele anderen ook aangeven.
Nu dan met de nieuwe app verder die ik en vele anderen als uitermate onprettig ervaren..Maar goed tis niet anders.Het probleem is dat ik er niet goed mee overweg kan .vandaar ik iemand zoek in omgeving Rotterdam die met mij een een uurtje wil cachen in t veld zodat ik meer weet hoe ik deze app moet ge bruiken.Vooral de navigatie lukt me niet naar een cache toe en zo zijn er nog meer zakan zoals een nieuwe publish cache in de navigatiemodus te krijgen.Alleen iemand die met deze nieuwe app werkt kan reageren en dan regio westland /Rotterdam .Maar zoals gezegd alleenmet hulp in t veld...koffie gratis aangeboden.
Offline GIO53  
#2 Gepost : donderdag 16 maart 2017 14:07:31(UTC)
GIO53

Nog geen reactie mogen ontvangen op mijn oproep om iemand uit de Regio Rotterdam om een keer met mij eens met de nieuwe geocaching.com app (overigens al lange tijd uitgekomen) even wat te gaan cachen in t veld. Dat hoeft echt niet lang te duren, wil alleen met begeleiding alle functies even doornemen, bij een aantal kom ik niet helemaal verder ermee, met name het navigeren.
Zelf heb ik een Samsung dus dat zou fijn zijn als je die dan zelf ook hebt.
Ik hoop voor 23 maart iemand te vinden die met deze app geocached en waarmee ik dus even wat dingen kan öefenen"in t veld.
Offline GIO53  
#3 Gepost : vrijdag 17 maart 2017 12:58:55(UTC)
GIO53

Ik heb eens even gekeken wat de HQ van groundspeak allemaal te verwerken krijgt met het stopzetten van de Classic App na 23 maart
Dat is gigantisch als ik de reacties lees ,allemaal negatieve reacties en onbegrip om een goed werkende app stop te zetten omdat men kennelijk de nieuwe app wil doordrukken. Ik ga hier niet vertellen wat er allemaal mis is aan die nieuwe app, dat weten de gebruikers van de classic app zelf ook wel als ze dat gaan vergelijken. Het plezier zal bij mij drastisch gaan afnemen vrees ik. ben helemaal niet tegen veranderingen, maar dan moeten het wel verbeteringen zijn en dat is het nu dus niet.
Ik heb inmiddels bij de makers van de nieuwe app al signalen af gegeven dat velen zullen stoppen met de betaalde app en gaan kiezen voor alternatieve gratis geocaching apps, dus ze snijden zich zelf in hun vingers ermee.
inmiddels ben ik wel begonnen om de nieuwe app te gaan gebruiken en loop tegen vele vervelende zaken aan die het plezier erin behoorlijk bij mij doen afnemen..
Offline Underground  
#4 Gepost : vrijdag 17 maart 2017 14:17:30(UTC)
Underground

Groep: Administrators
Nederland
Misschien een rare vraag hoor, maar indien je de app van groundspeak zelf niet zo prettig vindt, of zoals jij het zegt zelfs jouw plezier in geocaching aantast, waarom stap je niet over op een andere app? Er zijn er talloze.

Je zegt dat je een Samsung hebt, dus ik neem aan een Android toestel. Dan heb je meerdere opties, vele eigenlijk.
Zelf gebruik in c:geo en bevalt prima. Maar er zijn nog andere apps die je kunt gebruiken.
Ik zou zeggen: stop jouw energie in het zoeken van een andere app.
Offline GIO53  
#5 Gepost : vrijdag 17 maart 2017 21:29:18(UTC)
GIO53

Kijk nu eens een reactie lees ik.
C'Geo is niet mijn app om mee te geocachen, ondersteund ook niet alles en bovendien vind ik het scherm met de icoontjes van de geocaches niet overzichtelijk,maar goed dat is persoonlijk uiteraard. Ik weet dat velen deze app wel gebruiken.
Ben maar begonnen om de nieuwe app in te zetten en hoewel mijn onvrede blijft over het gebruiksgemak, gaat t een beetje beter nu.
Stilletjes hoop ik dat alles wordt teruggedraaid of dat er toch nog enigzins met de oude app gewerkt kan worden, maar dat is afwachten.
Offline Supermuis  
#6 Gepost : zondag 19 maart 2017 17:53:11(UTC)
Supermuis

Eerst geschreven door: GIO53 Ga naar gequote bericht

Ik heb inmiddels bij de makers van de nieuwe app al signalen af gegeven dat velen zullen stoppen met de betaalde app en gaan kiezen voor alternatieve gratis geocaching apps, dus ze snijden zich zelf in hun vingers ermee.
inmiddels ben ik wel begonnen om de nieuwe app te gaan gebruiken en loop tegen vele vervelende zaken aan die het plezier erin behoorlijk bij mij doen afnemen..

Betaalde app? Ik heb officiele app op mijn telefoon staan en heb daar niks voor hoeven betalen. Volgens mij hebben ze toch juist de app gratis gemaakt?
Supermuis was here

The Battle The Battle Continued The Battle Revisited The Battle 2013!
Offline PnavE_81  
#7 Gepost : zondag 19 maart 2017 21:07:18(UTC)
PnavE_81

Nederland
Eerst geschreven door: Supermuis Ga naar gequote bericht
Eerst geschreven door: GIO53 Ga naar gequote bericht

Betaalde app? Ik heb officiele app op mijn telefoon staan en heb daar niks voor hoeven betalen. Volgens mij hebben ze toch juist de app gratis gemaakt?

inderdaad...de officiële app is gratis.
Offline EvdB  
#8 Gepost : maandag 20 maart 2017 14:25:09(UTC)
EvdB

Groep: Registered
Voor Android is GDAK een goed alternatief, voor Apple Cachly (5 euro). Maar zoals hierboven al gezegd, er zijn meer alternatieven.
Alleen voor Windows blijft het behelpen.
UserPostedImage
Offline GIO53  
#9 Gepost : maandag 20 maart 2017 21:21:32(UTC)
GIO53

Klopt inderdaad de app is inderdaad gratis...Nou nog 3 dagen en we gaan t zien!
Rss Feed  Atom Feed
Gebruikers aanwezig in dit topic
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.