Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

Opties
Bekijk
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
Offline Hidde109  
#1 Gepost : donderdag 20 juli 2017 21:23:41(UTC)
Hidde109

Groep: Registered
Ik heb via GSAK een PQ gemaakt voor de vakantie (zo'n 400 caches). Maar bij het binnenhalen op de GC-app op de Ipad heb ik het idee dat deze er een beetje in verzuipt en het downloaden vastloopt. Wat zijn jullie ervaringen welk aantal caches nog een beetje te doen zijn om op deze manier op de Ipad te zetten?
Offline Rictap  
#2 Gepost : woensdag 26 juli 2017 11:44:13(UTC)
Rictap

Groep: Donateur, Registered
Nederland
Ik weet hoeveel PQ's je al op je GPS hebt staan. maar de per GPS is het verschillend hoeveel caches je kan laden. De ene kan er 2000, de nadere 4000.
Misschien dat het daar mee te maken hebt ??
Offline Rictap  
#3 Gepost : woensdag 26 juli 2017 11:51:39(UTC)
Rictap

Groep: Donateur, Registered
Nederland
Ik weet hoeveel PQ's je al op je GPS hebt staan. maar de per GPS is het verschillend hoeveel caches je kan laden. De ene kan er 2000, de nadere 4000.
Misschien dat het daar mee te maken hebt ??
Offline Hidde109  
#4 Gepost : donderdag 3 augustus 2017 14:06:41(UTC)
Hidde109

Ik was inmiddels al op vakantie, maar bedankt voor het antwoord. Zoals in de vraag vermeld ging het niet om een GPS maar om de gc-app op de Ipad. Dit omdat ik dan niet allemaal listings hoefde uit te printen, maar leesbaar digitaal in het veld bij me kon hebben. Nadat ik het aantal terug had gebracht naar een stuk of 70 lukte het wel. De grens zal dus (afhankelijk van de grootte van de listings, het aantal waypoints per cache, etc.) ergens tussen de 70 en 400 liggen.
Offline on4bam  
#5 Gepost : donderdag 3 augustus 2017 16:22:42(UTC)
on4bam

Ik snap niet wat GSAK bij het maken van een PQ komt doen. PQs maak je op de site van GC zelf of, door in bv. GSAK caches toe te voegen aan een bookmark lijst waarvan je dan weer een PQ kan maken (op de GC site).

Het lijkt mij onwaarschijnlijk dat je slechts (max) 400 caches zou kunnen laden in een app (de "officiele" gc app?). Ter vergelijking, in GDAK (Android) heb ik probleemloos alle 32000 Belgische caches zitten in één database en een kleine 36000 NL caches in een andere database. Voor BE zijn zelfs bijna alle logs aanwezig.

Offline Hidde109  
#6 Gepost : donderdag 3 augustus 2017 22:14:55(UTC)
Hidde109

Ik heb alle caches van de Algarve in GSAK gezet en van daaruit een selectie gemaakt. Vind ik nogal handiger dan via de site (zou niet eens weten hoe ik hier selecties kan maken). En dan inderdaad weer via een bookmark een PQ aangemaakt (zoals in de vraag staat een PQ via GSAK, en het onderwerp: 'ervaring PQ via GSAK en bookmark'Wink. Tot zover geen probleem. Alleen toen ik deze binnen wilde halen op de Ipad had ik het idee dat er vrij weinig gebeurde en dat de Ipad zich verslikte in de grote hoeveelheid data. Bij het terugbrengen van het aantal caches naar zo'n 70 kon ik deze probleemloos binnenhalen op de Ipad. Uiteindelijk totaal 2 tradi's gedaan, bij een temperatuur tussen de 32 en 37 graden was een parasol op het strand toch de beste plek.

Bewerkt door de gebruiker donderdag 3 augustus 2017 22:19:08(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

Offline on4bam  
#7 Gepost : vrijdag 4 augustus 2017 08:13:23(UTC)
on4bam

Net daarom, het gebruik van GSAK is irrelevant voor het probleem (net als de bookmark lijst trouwens). De kern is dat een "grote" PQ om 1 of andere reden niet wil laden.
Probeer het eens met een andere PQ (met andere caches) en kijk of je het probleem dan nog hebt. Mogelijk is een corrupte file of een cache met een bepaald karakter of karaktercombinatie de oorzaak.

Rss Feed  Atom Feed
Gebruikers aanwezig in dit topic
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.