Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

Opties
Bekijk
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
Offline Aventurijn  
#1 Gepost : dinsdag 8 augustus 2017 14:30:56(UTC)
Aventurijn

Groep: Donateur, Registered
Hallo,

Met de komende vakantie zou ik graag heel NL en BE in mijn tomtom zetten zodat we altijd kunnen zien of er een cache op onze route ligt. Wat is de beste manier om dit te doen ?

Mvg,
Patrick
Offline on4bam  
#2 Gepost : dinsdag 8 augustus 2017 19:04:32(UTC)
on4bam

Groep: Registered
Geen idee of TT een limiet heeft betreffende aantal POI's maar je zou met behulp van PQs in bv. GSAK (windows) alle caches kunnen in een database zetten en deze dan exporteren als OV2. Wat efficienter zou zijn is om alles in 1 database te plaatsen en de avond er voor de streek voor de volgende dag naar je TT te zetten. Zo beperk je het aantal caches dat je in 1 keer moet laden.

Blijft de vraag of je echt 80000+ caches wil bij hebben want er zitten natuurlijk een groot aantal tussen die je waarschijnlijk toch niet wil/kan doen. Ga je ALLE mysteries oplossen? Ga je in ALLE bomen klimmen? Ga je overal in NL/BE komen?

Offline cirkel  
#3 Gepost : woensdag 9 augustus 2017 12:13:01(UTC)
cirkel

Groep: Donateur, Registered
Mijn Tomtom trucjer kan pois laden via mydrive van TomTom, maar ten hoogste een filegrootte van 2 mb.
Zet je er daar een paar van in, dan gooit hij die er regelmatig uit, omdat hij het niet aankan.
Dus beperk je zoveel mogelijk. Trouwens OV2 files maak ik aan met GAPP
Cirkel
Vriendelijke groeten
Cirkel
Rss Feed  Atom Feed
Gebruikers aanwezig in dit topic
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.