Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

Opties
Bekijk
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
Offline GIO53  
#1 Gepost : vrijdag 3 november 2017 12:16:48(UTC)
GIO53

Groep: Betalend lid, Registered
Van 1 - 9 mei 2018 organiseer ik voor de 2de keer een geocaching vakantie op Mallorca.
Zelf ben ik met met geocacher (mp3-crew) aanwezig om geocachers te adviseren en te begeleiden voor de mooiste geocaches op dit prachtige en zonnige eiland.
Al 15 jaar ben ik actief op Mallorca met fiets en wandeltochten ,maar sinds een paar jaar organiseer ik nu ook geocaching vakanties op Mallorca in het voor en najaar.
Met meer dan 1400 caches (waarvan ik er 600 zelf heb bezocht) kan je spreken voor een waar geocache paradijs .
Voor elk wat wils ook. Zo zijn er de vele Lost Place caches in oude gebouwen, boerderijen, fabrieken etc en de indrukwekkende druipsteencaches , en de vele bunkercaches . Ook ligt er een fraaie fietstrail van 110 caches (Via Verde ) over een voormalige oude spoorlijn.Prachtie bergwandelingen, kloosters met dikwijls creatief en goed verzorgde caches.
Als uitvalsbasis wordt dit jaar het prima hotel Helios ingezet in het zuiden van Mallorca ,bijna direct aan zee en boulevard gelegen en na het ontbijt trekt u er dan alleen of met anderen op uit om een heerlijke geocache dag te beleven.Ook zullen wij zelf geocachetours inplannen en als gids u begeleiden naar de mooiste geocaches.. Een huurauto kunnen wij uiterst voordelig voor U regelen of een fiets. De hoofstad Palma is een fraaie stad om te bezoeken met de fiets over een speciaal aangelegd fietspad en dan heerlijk geocaches zoeken zodat u de stad op een bijzondere manier leert ontdekken.
Vanaf 1 november hebben wij een speciale aanbieding nu ingezet waarbij wij ook Uw vlucht regelen vanaf vliegveld Zaventem.
Voor slechts € 475 pp heeft u een compleet verzorgde 8-daagse vakantie met ***hotel Helios (HP)en inclusief Vliegticket erbij.
Mooier en goedkoper kunnen wij het niet maken ,want wij willen iedereen de mogelijkheid geven om in 2018 het geocache paradijs Mallorca eens op te zoeken.

Voor meer info verwijs ik U naar onze website : www.hejatous.nl en dan naar geocaching vakanties gaan en rechts de aanbieding Geocachetrips aan klikken.
Voor info en boekingen : info@hejatours.nl
Wellicht tot ziens op Mallorca!

GIO53 (Jan Vlietstra -Rotterdam )

Offline expir_bofh  
#2 Gepost : maandag 6 november 2017 13:08:01(UTC)
expir_bofh

Er zitten 2 kleine foutjes in je post of in de aanbieding.
Er staat www.hejatous.nl ipv www.hejatours.nl en is de prijs nu 475 euro of 375 euro?

De kans dat ik datzelf ga doen is uitermate klein want het is precies de week waarin ik jarig ben. En heb al andere plannen voor die week.
'waar ben ik' is mijn huidige geocache-naam

Offline GIO53  
#3 Gepost : maandag 6 november 2017 22:26:24(UTC)
GIO53

Het is dus www.hejatours.nl en voor meer info info@hejatours.nl

De prijs is € 375,- pp zonder vliegtcket en € 475 pp met vliegticket Ryan Air vanaf vliegveld Zaventem.
Vliegticket prijzen zijn echter onderhevig aan de vraag ernaar en kunnen t.z.t weer hoger in prijs worden.
Wij houden het recht ons voor om daar de reissom aan aan te passen.

Deze stuntprijs van € 475,- is nu nog steeds echter van kracht. Dus nu boeken bezorgt je een hele goedkope 8 -daagse geocaching vakantie op Mallorca. !
Rss Feed  Atom Feed
Gebruikers aanwezig in dit topic
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.