Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Bezig met inloggen op het forum of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

Opties
Bekijk
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
Offline Nokki  
#1 Gepost : vrijdag 7 juli 2017 09:01:30(UTC)
Nokki

Groep: Betalend lid, Registered
Nederland
Nadat ik meerdere dagen aaneen Updates ontving van Gsak en deze installeerde, kreeg ik steeds een foutmelding code 183.
Eenmaal Gsak opnieuw geïnstalleerd , maar na het uploaden van de laatste update op 6-7-2017 kwam er weer een nieuwe foutmelding code 183. Nu blokkeert hij alles en kan ik helemaal niets meer doen met Gsak. Iedere poging wordt geblokkeerd en een foutmelding getoond. Wat kan ik nu nog doen om mijn "oude" pagina weer terug te krijgen?
groet opa NokkiWink
Sponsor

Nieuw in de shop

Zodiac Geocoin Sagittarius (Boogschieter)

De vierde coin in de horoscoopreeks
Dierenriem Geocoin Sagittarius (Boogschutter)
Prijs €13.95
Ga naar shop
Offline StefandD  
#2 Gepost : vrijdag 7 juli 2017 21:03:56(UTC)
StefandD

Nederland
Op het GSAK-forum wordt in dit soort gevallen altijd aangeraden om de pc opnieuw te starten in veilige modus (met netwerk/internet) en dan nog een poging te doen. Als het dan werkt, is het vrijwel zeker dat 'iets' op je pc de boel verstiert.

Je zou even in de temp-map van GSAK kunnen kijken of daar geen resten van een oud installatiebestand o.i.d. staat die de boel tegenhoudt: C:\Users\<gebruikersnaam>\AppData\Roaming\gsak\Temp.

Verder zou het kunnen dat je antivirusprogramma en/of firewall de boel blokkeert. Dat zou je in de instellingen van dat programma moeten kunnen aanpassen.

Werkt dat allemaal niet, dan kan je nog altijd het installatiebestand handmatig downloaden en installeren: http://gsak.net/GSAK871B27.exe.
thanks StefandD is 1x bedankt voor deze nuttige post.
Nokki op 29-11-2017(UTC)
Offline Nokki  
#3 Gepost : woensdag 29 november 2017 18:53:46(UTC)
Nokki

Nederland
Pas na het geheel verwijderen van Gsak en daarna opnieuw installeren, kon ik weer even vooruit. Maar nu liet ik de kleine updates voor gezien. Totdat dit behoorlijk was opgelopen en ik opnieuw een update wilde doen. Hierbij ging alles op tilt en verdween de gehele pagina. Nadat ik via back up mijn bestand probeerde terug te halen, waren alle instellingen verdwenen. Alle snelkoppelingen in de bovenbalk waren weg en de pagina indeling was ook verandert. Uiteindelijk alles er weer af en opnieuw installeren.
De instellingen weer van voren af aan opnieuw op de pagina moeten zetten.(knoppen en kolommen)
Inmiddels heb ik mijn oude pagina weer terug, maar schrik terug van nieuwe updates. Ik durf het niet meer aan deze nog aan te klikken.
Groet opa NokkiWink Not talking
Rss Feed  Atom Feed
Gebruikers aanwezig in dit topic
Similar Topics
Updates!! (GAPP: Algemeen)
door RHCV 3-6-2012 10:34:31(UTC)
GSAK Macro updates (Software)
door Supermuis 31-1-2012 20:46:56(UTC)
GSAK 8.0.1 updates (Software)
door Mars Express 13-11-2011 12:11:40(UTC)
gpx2gsak updates (Tools)
door Underground 3-7-2011 17:55:15(UTC)
GSAK 7.7.4 updates: (dit is het juiste draadje, ondanks het off-topic gewauwel) (Software)
door Mars Express 6-2-2011 10:29:33(UTC)
GSAK 7.7.4 updates (Software)
door GeSi 6-2-2011 07:17:29(UTC)
GSAK 7.7.3 Updates (Software)
door GeSi 5-8-2010 16:22:45(UTC)
GSAK 7.7.2 updates. (Software)
door Mars Express 16-5-2010 10:34:08(UTC)
Garmin Mapsource updates (Software)
door Mars Express 25-3-2010 19:12:12(UTC)
GSAK 7.7.1 updates. (Software)
door Mars Express 23-3-2010 19:13:36(UTC)
Mededeling over Garmin updates (Hardware)
door the flying dutchies 20-5-2009 11:37:34(UTC)
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.