Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

Opties
Bekijk
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
Offline hettyenad  
#1 Gepost : vrijdag 9 februari 2018 14:43:45(UTC)
hettyenad

Groep: Betalend lid, Registered
Elke keer als ik GAPP opstart heeft hij een (zelfde) selectie gemaakt van volgens mij mijn gevonden caches van een bepaalde periode.
Ik moet eerst altijd deze selectie verwijderen voor ik een import van nieuwe caches kan doen , want dan staan deze er altijd bij.
Het is geen supergrote handeling , maar dit moet toch wel ergens af te zetten zijn.

Wie weet raad?
Offline Underground  
#2 Gepost : zondag 11 februari 2018 11:59:49(UTC)
Underground

Groep: Administrators
Nederland
Heb je een actie staan bij het opstarten? Je kunt acties in een lijst zetten die uitgevoerd moeten worden zodra GAPP is opgestart. Dit zou dan een selectie kunnen zijn.
Maar een waarschijnlijkere optie zou zijn dat je ooit de optie aan hebt gehad dat de selectie mee opgeslagen moet worden (onthouden) met de database. Later heb je die uitgezet terwijl er nog opgeslagen selecties waren. De geocaches zijn dan nog wel als geselecteerd opgeslagen in de database en bij het openen van die database zijn ze dan geselecteerd.
De optie weer aanzetten, alles deselecteren, opslaan en de optie weer uitzetten.
Offline hettyenad  
#3 Gepost : dinsdag 13 februari 2018 13:39:28(UTC)
hettyenad

Groep: Betalend lid, Registered
ga ik zeker uit proberen. Bedankt voor de info.
Rss Feed  Atom Feed
Gebruikers aanwezig in dit topic
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.