Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

Opties
Bekijk
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
Offline De broekies  
#1 Gepost : zaterdag 10 maart 2018 20:18:50(UTC)
De broekies

Groep: Administrators
We (4geocaching.eu) willen graag het volgende onder de aandacht brengen. Wij hebben op onze site zowel een contactformulier als een online chatoptie. Zowel bij het contactformulier als in het chatvenster geven we expliciet aan je geocache gerelateerde vragen op ons forum te stellen. Veelal betreft het namelijk vragen waar mede forumbezoekers veel beter een antwoord op hebben dan wijzelf. Daarnaast zijn medeforumbezoekers vaak ook geholpen met die vraag omdat zij misschien ook tegen hetzelfde probleem aanlopen.

Toch worden we extreem vaak via het contactformulier en de chat benaderd met een diversiteit aan vragen die echt hier op het forum thuishoren. Even een greep om jullie een indruk te geven:

- Waar kan ik op jullie site gearchiveerde caches vinden?
- Ik heb een vraag over de FTF lijst/score (op de FTF pagina staat overigens de contactpersoon waar je, als je het niet op ons forum wilt vermelden rechtstreeks via PM contact mee op kan nemen).
- Ik wil graag meedoen met de verloting op jullie site
- Ik heb een vraag over de CCC (hier komen echt heel veel vragen over via contactformulier en chat)
- Hoe werkt de coordinaten checker?
- De batchlog werkt niet
- Ik wil cache ....nomineren voor de Parel van de Maand (dit is denk ik wel het meeste die contactformulier en chat bij ons binnenkomt), op de Parelpagina staat zelfs vermeld (met link naar het bewuste forumdraadje) hoe je een cache kunt nomineren.
- Diverse GAPP vragen
- Hoe moet ik een TB in een nog niet gepubliceerde cache plaatsen?
- Wij zijn van plan een cache te gaan plaatsen en zouden graag willen weten hoe het gemakkelijkst het coordinaat kan worden bepaald.
- De ranglijst is niet bijgewerkt, wanneer gaat dat gebeuren?
- Ik zoek een goede hengel, hebben jullie advies?
- De Garmin plugin werkt niet meer, kan iemand mij helpen?
- Waar kan ik een Nederlandse handleiding vinden van C:Geo?
- De GSAK macro werkt niet meer, hebben jullie een oplossing?

En dit is maar een hele kleine greep aan vragen die wij dagelijks krijgen. Bij deze willen we dus nogmaals iedereen er op attenderen dat het forum hiervoor vele malen geschikter is.

Namens Robert en mijzelf.
4geocaching.eu

Bewerkt door de gebruiker zondag 11 maart 2018 08:02:43(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

Rss Feed  Atom Feed
Gebruikers aanwezig in dit topic
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.