Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

Opties
Bekijk
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
Offline johndineke  
#1 Gepost : donderdag 2 augustus 2018 15:08:38(UTC)
johndineke

Groep: Registered
Lid sinds: 12-8-2015(UTC)
Berichten: 4
Nederland
Locatie: Zwolle
Goedenmiddag,

Ik probeer een geocach batch te loggen maar krijg de volgende fout melding Foutmelding Gapp.png 8 KB, aantal downloads: 12.
Tevens heb ik geprobeerd opnieuw te autoriseren, maar daar komt ook de zelfde melding.
Hoe dit op te lossen??
Offline De broekies  
#2 Gepost : donderdag 2 augustus 2018 18:24:31(UTC)
De broekies

Groep: Administrators
Lid sinds: 10-7-2009(UTC)
Berichten: 3.047
Autoriseren levert bij mij geen problemen op. Kan het een tijdelijk hik zijn geweest?
Offline dejongeschatzoekers  
#3 Gepost : vrijdag 3 augustus 2018 14:08:48(UTC)
dejongeschatzoekers

Groep: Registered
Lid sinds: 17-8-2014(UTC)
Berichten: 2
Nederland
Locatie: NOORD-HOLLAND, AMSTERDAM
Ik heb soortgelijke problemen.
Batchlog functie werkt niet meer.
Na selectie van de caches uit de geocache_visits.txt worden de caches niet geladen als je op de Batch log knopt drukt.
Ik heb al opnieuw geautoriseerd en dat helpt niet.
Ook bij het Importeren van een geocache krijg ik een foutmelding: Kan geen veilig kanaal tot stand brengen voor SSL/TLS met auoriteit api.groundspeak.com

Iemand een idee?

Bewerkt door de gebruiker vrijdag 3 augustus 2018 14:09:22(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

Offline johndineke  
#4 Gepost : vrijdag 3 augustus 2018 14:18:55(UTC)
johndineke

Groep: Registered
Lid sinds: 12-8-2015(UTC)
Berichten: 4
Nederland
Locatie: Zwolle
Eerst geschreven door: johndineke Ga naar gequote bericht
Goedenmiddag,

Ik probeer een geocach batch te loggen maar krijg de volgende fout melding Foutmelding Gapp.png 8 KB, aantal downloads: 12.
Tevens heb ik geprobeerd opnieuw te autoriseren, maar daar komt ook de zelfde melding.
Hoe dit op te lossen??


Gisteren wel kunnen autoriseren, maar vandaag weer het zelfde probleem met batch loggen en zelfde fout melding.
Offline dejongeschatzoekers  
#5 Gepost : vrijdag 3 augustus 2018 14:45:36(UTC)
dejongeschatzoekers

Groep: Registered
Lid sinds: 17-8-2014(UTC)
Berichten: 2
Nederland
Locatie: NOORD-HOLLAND, AMSTERDAM
Nieuwe versie doet wonderen!!!
thanks dejongeschatzoekers is 1x bedankt voor deze nuttige post.
De broekies op 4-8-2018(UTC)
Offline Nyxbug  
#6 Gepost : maandag 6 augustus 2018 18:16:33(UTC)
Nyxbug

Groep: Betalend lid, Registered
Lid sinds: 16-5-2010(UTC)
Berichten: 5
Helaas doet het batch loggen met versie 22 het ook niet. En blijft de melding komen "Kan geen veilig kanaal tot stand brengen voor SSL/TLS met autoriteit api.groundspeak.com"
LiveAPI zojuist ververst, dus dat lijkt het niet te zijn.
Iemand nog andere tips?
Offline Underground  
#7 Gepost : woensdag 8 augustus 2018 08:32:49(UTC)
Underground

Groep: Administrators
Lid sinds: 25-5-2009(UTC)
Berichten: 5.314
Nederland
Eerst geschreven door: Nyxbug Ga naar gequote bericht
Helaas doet het batch loggen met versie 22 het ook niet. En blijft de melding komen "Kan geen veilig kanaal tot stand brengen voor SSL/TLS met autoriteit api.groundspeak.com"
LiveAPI zojuist ververst, dus dat lijkt het niet te zijn.
Iemand nog andere tips?


Zie https://forum.4geocaching.eu/forum/yaf_postsm55190_Foutmelding-bij-veversen.aspx#post55190

Windows 10 gebruikers hebben geen probleem, dus ik vermoed dat je Windows 7 gebruiker bent.
Dan kun je met bovenstaande link het probleem oplossen.
Rss Feed  Atom Feed
Gebruikers aanwezig in dit topic
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.