Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

Opties
Bekijk
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
Offline Triantha  
#1 Gepost : donderdag 23 augustus 2018 10:52:24(UTC)
Triantha

Groep: Betalend lid, Registered
Nederland
de macro GlobalCachingCacheStatusUpdate niet meer. Ik krijg steeds de popup in beeld dat ik Globalcaching moet autoriseren. Als ik dat heb gedaan en opnieuw de macro draai krijg ik steeds weer dezelfde vraag. Eerde was dat om de twee of drie maanden. Nu bij elke keer dat ik hem wil draaien. Vandaag bleef de vraag staats staan ook al had ik de tokkel gedaan.

Team Triantha
Offline Underground  
#2 Gepost : donderdag 23 augustus 2018 11:49:03(UTC)
Underground

Groep: Administrators
Nederland
Op 4Geocaching staat alles goed voor je. (betaald lidmaatschap en Live API autorisatie is actief)
Ik zie wel heel veel ongeldige pogingen vandaag, dus ik vermoed dat je het verkeerde gerbruikersnaam/wachtwoord ingevuld hebt.
Offline Atty  
#3 Gepost : vrijdag 24 augustus 2018 08:30:15(UTC)
Atty

Groep: Registered
Nederland
Ik heb precies het zelfde probleem! Ik kan de macro niet downloaden.

Bewerkt door de gebruiker vrijdag 24 augustus 2018 08:32:06(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

Offline Underground  
#4 Gepost : vrijdag 24 augustus 2018 10:02:08(UTC)
Underground

Nederland
Eerst geschreven door: Atty Ga naar gequote bericht
Ik heb precies het zelfde probleem! Ik kan de macro niet downloaden.

De macro niet kunnen downloaden is een ander probleem dan waar de topic starter mee kwam.

Even gecontroleerd en zie dat je de macro wel hebt kunnen downloaden, maar dat je niet de gegevens krijgt van 4Geocaching.
Dat komt omdat je geen betalend lid bent.

Offline Triantha  
#5 Gepost : zaterdag 25 augustus 2018 10:33:35(UTC)
Triantha

Nederland
Dankjewel de reactie.

Door drukte kwam ik de niet aan toe even te kijken wat de reactie's waren. Hij doet het nu naar het blijkt wel. En wat betreft het wachtwoord ben ik voor 75% zeker dat ik die goed heb ingevuld. Kan het zijn dat een derde geprobeerd heeft in te loggen?

Wachten af hoe het verder gaat.
Offline Underground  
#6 Gepost : zaterdag 25 augustus 2018 13:08:00(UTC)
Underground

Nederland
Eerst geschreven door: Triantha Ga naar gequote bericht
Dankjewel de reactie.

Door drukte kwam ik de niet aan toe even te kijken wat de reactie's waren. Hij doet het nu naar het blijkt wel. En wat betreft het wachtwoord ben ik voor 75% zeker dat ik die goed heb ingevuld. Kan het zijn dat een derde geprobeerd heeft in te loggen?

Wachten af hoe het verder gaat.

Ik zie dat het je ondertussen gelukt is. (dus toch die 25% ;-)
Offline Nokki  
#7 Gepost : zondag 30 september 2018 16:08:46(UTC)
Nokki

Nederland
Na het opnieuw verlengen van de donatie , en het vernieuwen van het wachtwoord, kan ik ondanks dat ik de authorisatie heb toegestaan in Gsak via de update geen nieuwe caches meer binnenhalen. Ook ik grijg steeds de melding dat ik opnieuw moet authoriseren. Wél bij instellingen ook het nieuwe wachtwoord ververst. Wink
Offline Underground  
#8 Gepost : zondag 30 september 2018 17:47:43(UTC)
Underground

Nederland
Eerst geschreven door: Nokki Ga naar gequote bericht
Na het opnieuw verlengen van de donatie , en het vernieuwen van het wachtwoord, kan ik ondanks dat ik de authorisatie heb toegestaan in Gsak via de update geen nieuwe caches meer binnenhalen. Ook ik grijg steeds de melding dat ik opnieuw moet authoriseren. Wél bij instellingen ook het nieuwe wachtwoord ververst. Wink

Ik denk dat je niet het goede nick/wachtwoord hebt ingevuld in de macro (4geochaching.eu nick/wachtwoord)
Offline Mars Express  
#9 Gepost : maandag 1 oktober 2018 19:28:31(UTC)
Mars Express

ter info, bij mij werkt de macro gewoon. misscien is het wel handig om even je versie van gsak te checken, op dit moment is 8.7.1.102 de actuele versie.
Groet, Marcel.

De Gijzeling

Offline Nokki  
#10 Gepost : dinsdag 2 oktober 2018 14:34:04(UTC)
Nokki

Nederland
Tóch zelf op weten te lossen ! Ik ben in GSAK naar de knop Update gegaan. Vervolgens krijg je de pop up van
Globalcaching.euCache and Status Update. Rechtsboven staat een vakje met Password. Dit password heb ik vervangen door mijn wachtwoord wat ik gebruik om op de site (globalcaching,eu) te komen en de knop Update doet het weer.
Bij een 2e maal openen van de knop Update, staat er weer een nieuw password, maar daar moet je dan niet opletten.
Zolang hij het doet vind ik alles best.
Groet Nokki
Rss Feed  Atom Feed
Gebruikers aanwezig in dit topic
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.