Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

Opties
Bekijk
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
Offline hettyenad  
#1 Gepost : donderdag 29 november 2018 17:26:51(UTC)
hettyenad

Groep: Betalend lid, Registered
Bestaat er op dit moment een export mogelijkheid van GAPP naar GSAK die notities gecorrigeerde coords etc. etc. meeneemt.
Zal me helaas moeten gaan verdiepen in GSAK en zou heel graag alles over willen zetten op een makkelijke manier.
Offline hettyenad  
#2 Gepost : vrijdag 30 november 2018 18:54:50(UTC)
hettyenad

Exporteren als een GPX bestand (de gevonden en opgeloste) geeft niet de juiste gegevens weer. Hij ziet het wel als een gevonden cache maar geeft niet aan dat het is gecorrigeerd en de notities geeft hij niet door.
Bij verversen haalt hij zelfs de gecorrigeerde coords weer weg.

Wie weet hier een oplossing voor?
Offline Underground  
#3 Gepost : zaterdag 1 december 2018 11:16:53(UTC)
Underground

Groep: Administrators
Nederland
Op dit moment is het niet mogelijk om een GSAK export te maken (voor zover ik weet).
GAPP heeft ondersteuning voor de nieuwe GPX standaard van geocaching.com die nooit echt officieel is uitgebracht door Groundspeak (maar specificaties hebben ze wel bekendgemaakt destijds).

Er zijn 2 mogelijke oplossingen:
- iemand maakt in GAPP een GSAK export
- iemand maakt een GSAK macro die de nieuwe GPX onedrsteund of op een andere manier een GAPP import kan doen.

GAPP is open source. Wij stoppen ermee, maar anderen kunnen zich uitleven op GAPP.
Wat ik zeker ga ondersteunen is een overdracht van de Live API sleutels indien iemand de GitHub repository wil overnemen als 'owner' van de GAPP repository.
Op dat moment blijft GAPP al zijn functionaliteit houden indien de nieuwe Live API van geocaching.com geimplementeerd wordt in GAPP.
Offline hettyenad  
#4 Gepost : zaterdag 1 december 2018 11:47:42(UTC)
hettyenad

Ik hoop dat er iemand is die voor die twee opties gaat , want ik ben hier wel even van geschrokken dat ik straks misschien wel weer iets moet gaan doen met excell of alsnog GSAK leren en alles opnieuw invoeren Pray Pray Pray
Rss Feed  Atom Feed
Gebruikers aanwezig in dit topic
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.