Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

Opties
Bekijk
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
Offline ron.radix  
#1 Gepost : vrijdag 30 november 2018 06:45:34(UTC)
ron.radix

Groep: Betalend lid, Registered
hoi,

ik krijg de laatste dagen geen Duitse geocaches meer binnen via de macro GlobalcachingCacheStatusUpdate.gsk.
Nederland en Belgie is geen probleem.
Verversen en filteren op gearchiveerden is ook geen probleem..alleen het binnen halen van nieuwe caches is een probleem...meer mensen last van?? is hier nog iets aan te doen??

alvast bedankt...

gr.Ron
Offline Mars Express  
#2 Gepost : vrijdag 30 november 2018 18:38:52(UTC)
Mars Express

ja sinds 20 november geen nieuwe Duitse caches meer zie ik nu.. :-(
Groet, Marcel.

De Gijzeling

Offline Underground  
#3 Gepost : zaterdag 1 december 2018 11:21:00(UTC)
Underground

Groep: Administrators
Nederland
Klopt, ik heb de Pocket Queries inlezen stop gezet.
De nieuwe Nederlandse, Belgische en Luxemburgse caches worden via de Live API toegevoegd. De Duitse via de Pocket Queries.
Omdat we er per 1 maart mee stoppen, dacht dat er niet zoveel interesse zou zijn in Duitse caches en ik elke keer Pocket Queries moest gaan bijwerken (omdat ze vol raken), heb ik het stop gezet.

Je merkt niets, hoort niets en pas als je het stop zet hoor je dat het gebruikt wordt ;-)
Offline Mars Express  
#4 Gepost : zaterdag 1 december 2018 12:01:18(UTC)
Mars Express

tja, dat is een wel zeer gebruikelijk mechanisme, maar als ik zo onderaan de webpagina's hier op global kijk, zie ik toch een boel namen van donateurs die je dan wellicht niet te pas en te onpas bedanken maar wel hun waardering laten blijken door jaarlijks hun bijdrage over te maken.

ik zou het overigens wel prettig vinden als je updates van de Benelux en van Duitsland tot 1 maart (liever langer :-) ) aan kan laten staan zodat men wat meer tijd heeft om alternatieven van de grond te laten komen.
Groet, Marcel.

De Gijzeling

Offline Underground  
#5 Gepost : zaterdag 1 december 2018 12:06:20(UTC)
Underground

Groep: Administrators
Nederland
Eerst geschreven door: Mars Express Ga naar gequote bericht
tja, dat is een wel zeer gebruikelijk mechanisme, maar als ik zo onderaan de webpagina's hier op global kijk, zie ik toch een boel namen van donateurs die je dan wellicht niet te pas en te onpas bedanken maar wel hun waardering laten blijken door jaarlijks hun bijdrage over te maken.

Het gaat niet om het bedanken, maar om het feit dat ik totaal niet kan zien (en gehoord heb) dat mensen dit gebruiken voor het binnenlepelen van geocaches in GSAK. Dus ik dacht dat ik dat wel kon stoppen zonder dat ook maar iemand dat merkt.

Eerst geschreven door: Mars Express Ga naar gequote bericht
ik zou het overigens wel prettig vinden als je updates van de Benelux en van Duitsland tot 1 maart (liever langer :-) ) aan kan laten staan zodat men wat meer tijd heeft om alternatieven van de grond te laten komen.

Tuurlijk, ik zet het weer aan en zal de pocket queries bijwerken.

Bewerkt door de gebruiker zaterdag 1 december 2018 12:10:06(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

thanks Underground is 1x bedankt voor deze nuttige post.
Mars Express op 1-12-2018(UTC)
Offline Mars Express  
#6 Gepost : zaterdag 1 december 2018 12:19:56(UTC)
Mars Express

super! bedankt :-)

ik heb ook geen idee hoeveel mensen het gebruiken, maar ik ken er persoonlijk al minsten drie. Zelf update ik Nederland meerdere keren per week, België/Luxemburg een a twee keer per maand, en Duitsland eens in de zes weken of zo - beetje afhankelijk of ik die kant op ga of niet.

Het update mechanisme via Global is voor mij ideale methode want met 10 pq's per dag en de live api is met één account een persoonlijke database van deze omvang up to date houden niet te doen. Dus ik hoop dat er iemand is die het in stand zal gaan houden, net zoals er voor CCC en de parels al wat lijkt te gaan gebeuren :like:

Groet, Marcel.

De Gijzeling

Offline ron.radix  
#7 Gepost : zondag 2 december 2018 08:00:36(UTC)
ron.radix

ik gebruik de macro dagelijks en vind het ook heel jammer dat deze straks niet meet te gebruiken is
Offline Zwerfsteen1  
#8 Gepost : dinsdag 4 december 2018 11:31:50(UTC)
Zwerfsteen1

Nederland
Ook ik gebruik de macro regelmatig.
Rss Feed  Atom Feed
Gebruikers aanwezig in dit topic
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.