Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

10 Pagina's«<78910>
Opties
Bekijk
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
Offline De Wijngemachtigde  
#161 Gepost : woensdag 7 september 2011 09:41:24(UTC)
De Wijngemachtigde

Groep: Registered
Weet iemand hoe ik Lennieboy kan bereiken? Heeft iemand iets van adresgegevens van hem, of details van bevriende- of gerelateerde cachers ? Hij is namelijk 12e geworden in de race en de prijs ligt al een tijdje klaar, maar ik krijg geen gehoor.
Gemeenterace
#162 Gepost : zaterdag 1 oktober 2011 15:00:37(UTC)
De Wijngemachtigde

We zijn september alweer voorbij, het is herfst (zeggen ze) maar prachtig weer buiten. Maar binnen in huize De Wijngemachtigde is de verloting verricht voor de verplaatsprijzen van september: UserPostedImage Links, een ongeactiveerde Vincent van Gogh geocoin (Antique Bronze), gedoneerd door Team van Druten. Deze is gewonnen door witterholt voor het droppen van de coin van Duo Cothe op 15 september 2011 in 'DE DIJK STOEL'. In het midden, de maandelijkse ongeactiveerde Nomad geocoin + TB Buddy, gedoneerd door Van Stoffelen. Deze zijn gewonnen door de flatkoters voor het droppen van de coin van Hasta12 in 'De ontmoeting' op 1 september 2011. Rechts, een non-trackable sample van een Haec LIbertatis Ergo geocoin, gedoneerd door Van Stoffelen. En deze is gewonnen door martijnc voor de drop van de coin van guuske op 7 september 2011 in 'Stadswandeling Veenendaal Toen & Nu'. Alle winnaars: van harte gefeliciteerd! In september was er een all-time low in het aantal verplaatsingen te noteren, namelijk 96. Dit in vergelijking tot de 152 verplaatsingen in augustus (juli 163, juni 178, mei 223, etc.) kun je je afvragen of er aan het eind van het jaar nog uberhaupt wel een 12 Provincien racecoin zal worden verplaatst... Ik heb gemerkt dat het niet lijkt door te dringen tot de nietsvermoedende geocacher dat als de 12 provincies bezocht zijn er nog altijd wat te winnen valt door diezelfde verplaatsers, en ook dat de kilometerrace nog altijd aan de gang is. Ik zie veel logjes waarin coins worden gediscovered, maar waarbij de coin niet wordt meegenomen omdat alle provincies al zijn bezocht. Niet iedereen leest elke coinbeschrijving (ik neem overigens niemand iets kwalijk) en schijnbaar werkt de communicatie voor wat betreft de kilometerrace niet afdoende. Nu goed, daar leren we van, en in 2012 is het in elk geval anders als de race het hele jaar zal duren en er pas een winnaar is aan te wijzen op 31 december 2012. Natuurlijk speelt het feit dat veel coins naar het buitenland worden ontvoerd, ook een rol. Er is binnen Nederland dan steeds minder te verplaatsen; zo zijn er inmiddels ontvoeringen te betreuren naar Belgie, Duitsland, Denemarken, Finland, Tsjechie en Iran!! Ook mijn eigen coin is inmiddels de grens over... Nu goed, nog 3 maanden, en ik blijf het gewoon zeggen: Verplaats die coins!! Race on!

Bewerkt door de gebruiker zaterdag 1 oktober 2011 15:02:18(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

Gemeenterace
#163 Gepost : dinsdag 1 november 2011 10:16:59(UTC)
De Wijngemachtigde

En weer is er een maand voorbij. Het is 1 november en het einde van de 12 Provincien Geocoinrace 2011 nadert zijn einde. Het moge duidelijk zijn dat de voorbereidingen voor de race van volgend jaar, de Gemeenterace 2012 in volle gang zijn, maar er liggen nog altijd mooie prijzen te wachten op de verplaatsers van racecoins in deze 3 laatste maanden van 2011. Wellicht was het het mooie weer in oktober, want we zien een opleving in het aantal verplaatsingen: Waren het er in september nog 96, in oktober telde ik maar liefst 132 drops. Hoera! Een aantal coins hebben hun weg terug gevonden naar Nederland, maar een aantal zijn toch ook weer ontvoerd naar verre oorden, en natuurlijk zijn er helaas weer een paar coins als vermist opgegeven. 44 coins hebben inmiddels de finishlijn gepasseerd. Hulde!Applause Applause In een ander bericht had ik al vermeld dat AJKwak de prijs heeft gewonnen voor de grootste pechvogel. Dat hoort ook wel een beetje bij een eend....Cool Ok, de verloting van de verplaatsprijzen voor oktober ging om de volgende mooie spulletjes: Oktober Links, een ongeactiveerde SGN-Wie-Kent-Event 2009 geocoin (gedoneerd door GeoVlinder). Deze is gewonnen door J+A+K+N+S voor het verplaatsen van de coin van tovenaartje op 14 oktober naar De Achterste Hoeve. In het midden natuurlijk (de door Van Stoffelen gedoneerde) Nomad geocoin + TB buddy, ditmaal gewonnen door Flevofrog voor het droppen van de coin van Tapaz op 12 oktober in flevopoly 26. En rechts een non-trackable sample (ook van de hand van Van Stoffelen) van een Haec Libertatis Ergo geocoin, gewonnen door Team Nessa voor het droppen van de coin van Brain and Pinky in Angry Birds: een nieuwe leg op 7 oktober. Alle prijswinnaars, wederom van harte gefeliciteerd!!Woot Woot De prijzen komen zsm naar jullie toe.
Gemeenterace
Offline alex1  
#164 Gepost : dinsdag 1 november 2011 10:45:03(UTC)
alex1

JA JA JA ik heb dus toch wat gewonnen Woot Woot Woot in de race al is het de laatste plaats. Crying Maar goed ik heb een fles wijn gewonnen. Nou is het zo dat ik geen wijn drink en ik het zonde zou vinden als hij bij mij onder in de kast beland naast de wel bekende kerst paket zooi. Dus bij deze wil ik de fles wijn ter beschikking stellen voor de gemeente race van volgend jaar. Guus bedankt voor het organiseren van de race en volgend jaar doe ik zeker weer mee in de hoop dat het wat beter zal verlopen. Gelukkig heb ik daar meer vertrouwen in want slechter als dit jaar gaat bijna niet lukken. Groeten AJKwak
UserPostedImage
#165 Gepost : dinsdag 1 november 2011 11:18:38(UTC)
De Wijngemachtigde

De fles gaat door naar volgend jaar, maar AJKwak krijgt toch nog wel iets uit de prijzenpot, want daarin zat o.a. nog een CacheCat geocoin, gedoneerd door Palehorse Design.
Gemeenterace
thanks De Wijngemachtigde is 1x bedankt voor deze nuttige post.
Catch-22 op 1-11-2011(UTC)
Offline alex1  
#166 Gepost : dinsdag 1 november 2011 11:37:34(UTC)
alex1

Bedankt Voor de omwisseling. En bedankt Palehorse Design! voor de mooie coin. Dit is beter zo dan gaat de fles wijn niet uiteindelijk door de gootsteen wat jammer zou zijn van een goede wijn. Groeten AJKwak P.s. ik stuur je mijn gegevens even. EDIT ik krijg net een ingeving Ik ga de coin die ik nu krijg inzetten als mijn race coin voor de gemeente race. en die ga ik noemen Van pech prijs 2011 naar nr 1 in de gemeente race 2012
UserPostedImage
#167 Gepost : vrijdag 4 november 2011 15:20:23(UTC)
De Wijngemachtigde

Misschien wel eens aardig om een tussenstand te melden voor de kilometerrace die nog altijd in volle gang is in de 12 Provinciën Geocoinrace 2011. De 10 geocoins die de meeste kilometers binnen Nederland hebben afgelegd op 31 december 2012 winnen een prijs, en natuurlijk is daar ook nog de 'kilometerraad-wedstrijd' waarin ook nog enkele prijzen zijn te verdienen. Ik kan melden dat de meeste 'raders' van de hoogste kilometerstand (april 2011) grandioos te hoog hebben voorspeld, maar de toekomst zal het leren als het gaat om de uiteindelijke afstand die de winnende geocoin (in deze kilometerrace) heeft afgelegd. De Top 15 bestaat op dit moment uit de racecoins van de volgende teams: 1. Brain and Pinky 2488 km 2. Mon-Roe 2387 km 3. Fossiel 2066 km 4. team guppies 1956 km 5. quipie 1921 km 6. gijsie 1900 km 7. tovenaartje 1883 km 8. WBKWADRAAT 1860 km 9. de kikkers 1796 km 10. urk64 1795 km 11. Lennieboy 1745 km 12. topzoekertje 1670 km 13. Team Repmeer 1657 km 14. huisje 1624 km 15. Zwervende Uil 1615 km
Gemeenterace
Remunj op 4-11-2011(UTC)
Offline gijsie  
#168 Gepost : vrijdag 4 november 2011 20:48:31(UTC)
gijsie

ik vindt het leuk dat ik voorlopig op de zesde plaats staat van de 12 provincie race mar het is zo jammer dat hij tussen 4 sept en23 okt uit de wezepseheide cache is gehaald maar nooit is gelogd en verder is geplaatst dus ik hoop dat de cacher die hem heeft meegenomen uit die cache dat hjij hem als nog logd en weer verder verplaatst. in afwachting en alvast bedankt, Gijsie
Offline Mon-Roe  
#169 Gepost : vrijdag 4 november 2011 23:25:49(UTC)
Mon-Roe

Groep: Betalend lid, Registered
Wel leuk om te zien dat wij (mon-roe) en Brain and Pinky steeds om en om op nr. 1 resp nr. 2 staan. Een leuke spannende eindrace. Ik weet dat onze coin dit weekend weer wat kilometers gaat maken, maar of dat er genoeg zijn om weer op de 1e plaats te komen, geen idee?
Groetjes Mon-Roe Monique ------------------ wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd
#170 Gepost : zondag 20 november 2011 16:10:48(UTC)
De Wijngemachtigde

Ik geloof dat ik dit nog niet had vermeld... Nog even de prijzen voor de kilometerrace op een rijtje: Hoofdprijs: Een set van 50 wooden coins naar eigen ontwerp + Een Haec Libertatis Ergo Geocoin XLE foggy gold/antique silver 2e prijs: Een Vincent van Gogh geocoin XLE + Een Team Geocaching Hockey 8–wilg geocoin 3e prijs: Een Team Geocaching Hockey 8–wilg geocoin + Een ongeactiveerde Travel Racer (blue) 4e prijs: Een ongeactiveerde Teichland Geocoin + een Geocaching Keycord groen 5e prijs: Een True and Eternal geocoin 6e prijs: Een setje TB tags 7e prijs: Een munitiekist 8e prijs: Een Kip FarmTagZ 9e prijs: Een Magnetic Electrical Utility Plate Geocache 10e prijs: Een microcache + logboekje
Gemeenterace
Remunj op 20-11-2011(UTC)
#171 Gepost : zondag 20 november 2011 16:13:25(UTC)
De Wijngemachtigde

En de prijzen voor het raden van het juist aantal kilometers van de winnende geocoin in de kilometerrace: Hoofdprijs: Een geactiveerde Reintje de Vos in memoriam geocoin + Een Love and Loyalty geocoin + Een personalized wilg Geotag 2e prijs: Een Geocaching – All in One 2009 geocoin 3e prijs: Een Salzburg Geo Fortress 2009 mega event geocoin
Gemeenterace
#172 Gepost : zondag 20 november 2011 16:15:39(UTC)
De Wijngemachtigde

En dan nog de prijzen voor de fotowedstrijd: Hoofdprijs: Een Dutch Rider geocoin + Een Euro 5th Anniversary geocoin + Een Magnetic Electrical Utility Plate Geocache 2e prijs: Een True and Eternal geocoin + een CacheCat geocoin 3e prijs: Een Geit FarmTagZ + een CacheCat geocoin
Gemeenterace
Offline Remunj  
#173 Gepost : maandag 21 november 2011 22:48:23(UTC)
Remunj

Volgens mij dis de coin van mij verdwenen, het is zo stil daar dat ik niet de gedachte heb dat hij nog aanwezig is in de cache.
Groetjes Remunj
#174 Gepost : woensdag 30 november 2011 10:36:26(UTC)
De Wijngemachtigde

Hoera!! 1/3 van alle deelnemende coins in de 12 Provinciën Geocoinrace 2011 is nu gefinished: De racecoin van wilg is gisteren in Groningen aangekomen en heeft daarmee de 50e positie ingenomen! Gefeliciteerd. Applause Applause
Gemeenterace
#175 Gepost : donderdag 1 december 2011 10:33:45(UTC)
De Wijngemachtigde

De 12 provincien Geocoinrace loopt bijna ten einde... Nog 1 maand en we gaan van start met de Gemeenterace 2012, waarvoor inmiddels al zo'n 204 deelnemers zich warmlopen. Het belooft een spannende strijd te worden... Maar! Ook in november zijn er weer de nodige coins verplaatst in de Provincienrace en zoals te doen gebruikelijk gaan we daar weer een paar coins voor verloten. Er zijn in november in totaal 110 verplaatsingen geweest. Waren het er in oktober nog 132, in september werden er maar 96 geteld. Voorwaar niet slecht voor een herfstmaand dus. Natuurlijk zijn er weer een paar coins kwijtgeraakt (waaronder die van ondergetekende), maar er zijn ook weer coins na een bezoek aan het buitenland teruggekeerd naar het Hollandsche, en zoals eerder gemeld: inmiddels is de 50e coin over de finish gekomen met 12 provincies. Goed, de volgende mooie prijzen werden gereserveerd voor de novemberverplaatsingen: UserPostedImage Links een ongeactiveerde 1e Lustrum Poffertjes Event coin, gedoneerd door De Ballonvaarder. Deze is gewonnen door Femma en Aloys voor het droppen van de coin van ronMunt in TB & COIN HOTEL " DE BREGGEWIPPERS " op 27 november 2011. In het midden de maandelijkse Nomad geocoin + TB buddy, gedoneerd door Van Stoffelen. En deze zijn gewonnen door RCastelijns voor het droppen van de coin van Team van Peer in Rondje Piccardthofplas op 13 november 2011. En rechts een non-trackable sample van een VOC coin, ontworpen en gedoneerd door Van Stoffelen. Deze is gewonnen door Pouwer voor het droppen van de coin van Gebsss in Gootspoken op 27 november 2011. Winnaars: van harte gefeliciteerd!!Boo hoo! BigGrin ThumpUp
Gemeenterace
#176 Gepost : vrijdag 2 december 2011 22:24:23(UTC)
De Wijngemachtigde

NIEUWS!!!!
Misschien zijn velen van jullie het alweer vergeten, maar de prijzenpot voor de 12 Provincien Geocoinrace 2011 bevat nog steeds een hele grote prijs... Een nieuwe ongebruikte Magellan eXplorist 610, gedoneerd door Globalcaching. Voor het begin van de race is besloten deze onder alle deelnemers te verloten, en dat gaat.................... .........dit weekend gebeuren!!!! Er zijn lootjes gemaakt met alle namen van de nu nog deelnemende geocachers. Deze worden in een grote pot gestopt en Hemma en Robert van Globalcaching gaan dit weekend 1 lootje trekken en die geocacher wint deze fantastische prijs!! Het plan is om dit zondagavond 4 december 2011 bekend te maken. Hou de fora dus goed in de gaten, want dit belooft een spektakel van jewelste te worden. Wie van de deelnemers aan de 12 Provincien Geocoinrace 2011 gaat er vandoor met deze schitterende Magellan GPS??? Zondagavond weten we het!
Gemeenterace
Offline De broekies  
#177 Gepost : vrijdag 2 december 2011 22:42:21(UTC)
De broekies

Groep: Administrators
Voor wat meer info over deze gps, klik hier
Offline Underground  
#178 Gepost : zondag 4 december 2011 20:27:10(UTC)
Underground

Groep: Administrators
Nederland
EN WE HEBBEN EEN WINNAAR VAN DE GPSr
Het is...
Nah, bekijk het filmpje maar Drool
... van harte gefeliciteerd! We nemen nog contact met je op!
De Wijngemachtigde Offline heeft tevens 2 troostprijzen verloot. Bekijk het filmpje en zie of jij tussen de getroosten zit.
De wedstrijd is bijna ten einde en we willen iedereen bedanken die zich hebben ingezet voor deze wedstrijd: - De deelnemers - De donateurs (er zijn veel prijzen gedoneerd) - De verplaatsers - en met name de Wijngemachtijgde voor de goede organisatie en de vele postzegels! Wij hebben in ieder geval genoten van de wedstrijd en kijken uit naar het vervolg, De gemeenterace 2012.

Bewerkt door de gebruiker zondag 4 december 2011 20:34:37(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

#179 Gepost : zondag 4 december 2011 20:48:40(UTC)
De Wijngemachtigde

Ik vond dat er nog wel een soort van troostprijs moest hangen aan de verloting van de Magellan, vandaar dat we bij de Wijngemachtigde thuis nog 2 resterende geocoins hebben verloot. Gefeliciteerd prijswinnaars!! Ik heb begrepen dat de Broekies in de auto zullen stappen om de GPS af te leveren. Ik hou het bij een paar postzegels.
Gemeenterace
#180 Gepost : dinsdag 6 december 2011 09:20:34(UTC)
De Wijngemachtigde

Ter info: De stand bovenin het klassement en van de kilometerrace is gewijzigd, omdat vandaag de coin van Mon-Roe uit de race is genomen, inzake spelregel 15. Verder doe ik er hier geen specifieke mededelingen over.
Gemeenterace
Rss Feed  Atom Feed
Gebruikers aanwezig in dit topic
Similar Topics
Verkiezing foto van het jaar: 12 Provincien Geocoinrace 2011 (Geocaching)
door De Wijngemachtigde 12-12-2011 14:13:40(UTC)
12 Provincien geocoinrace 2011 - De grootste pechvogel (Geocaching)
door De Wijngemachtigde 10-10-2011 14:46:56(UTC)
10 Pagina's«<78910>
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.