Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

Opties
Bekijk
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
Offline Thobias010  
#1 Gepost : zondag 18 maart 2018 23:16:49(UTC)
Thobias010

Groep: Betalend lid, Registered
Nederland
Onlangs plaatste illuvat0r een bericht op dit forum omtrent het stoppen van het bijhouden van de FTF-lijst op deze site. Hier had ik op gereageerd dit wel op mij te willen nemen of er bij te helpen, daar ik mij niet stoor aan de review-tijden van de reviewers. Enfin, vanmiddag in contact met Underground het nodige besproken en deze administratieve klus op mij genomen. Hierbij heb ik het e.e.a. inmiddels verwerkt en is de FTF lijst weer up-to-date, daar betreft de podiumplaatsen. Mocht je een logcorrectie willen doorgeven, wil ik graag vragen dit door te geven via een persoonlijk bericht op mijn forumpagina (dus niet via geocaching en/of andere lijntjes). Op die manier kan ik ook het overzicht behouden. Overigens ook meteen het verzoek, mocht je podiumjagen, uwer podiumplaats correct te vermelden bij het indienen van je log online. Dat scheelt namelijk ook in het bijhouden van de FTF-lijst! Uiteraard ook meteen de vermelding dat het indienen van je podiumplek online wel zo fijn is voor je mede-podiumjagers!
thanks Thobias010 is 4 keer bedankt voor deze nuttige post.
Mars Express op 19-3-2018(UTC), Appie uit Delft op 20-3-2018(UTC), PnavE_81 op 20-3-2018(UTC), Icemen4 op 21-3-2018(UTC)
Rss Feed  Atom Feed
Gebruikers aanwezig in dit topic
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.