Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

2 Pagina's12>
Opties
Bekijk
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
Offline De broekies  
#1 Gepost : zaterdag 8 december 2018 17:44:24(UTC)
De broekies

Groep: Administrators
Zoals we een tijdje geleden al hebben bekend gemaakt gaan wij per 1 maart 2019 stoppen met onze website en aanverwante functionaliteiten. Zo ook met onze webshop. Tot 1 maart bieden we om die reden periodiek diverse geocaching producten uit onze webshop te koop aan voor spotprijzen! Dat doen we als volgt: Wij plaatsen een (aantal) product(en) per keer te koop aan die wij voor een minimaal bedrag (al met een flinke korting natuurlijk) willen verkopen. Je kunt hier op reageren door als reactie op het verkooppostje te melden wat jij ervoor wenst te betalen (met als voorwaarde ons minimaal genoemde bedrag). Iemand die er meer voor over heeft, kan opbieden door ook te reageren (met minimaal 0,50 cent verhoging). Na precies 1 week (s avonds op de 7e dag na plaatsing van het product op dit forum) sluit ik de verkoop van het bewuste product en gaat het naar de hoogste bieder. In sommige gevallen is er geen sprake van opbod, maar gaat het om een vast bedrag. De financiële afhandeling vindt verder via PB bericht plaats. Verzendkosten zijn hier nog niet bij inbegrepen, maar die zijn ook voor de koper. Houd dit draadje dus de aankomende tijd goed in de gaten, want we gaan in de uitverkoop! Dancing

Bewerkt door de gebruiker zaterdag 5 januari 2019 17:30:36(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

Offline De broekies  
#2 Gepost : zaterdag 8 december 2018 17:59:56(UTC)
De broekies

Uitverkoop, 4 Zodiac coins!!! Te koop (per opbod): -4 hele mooie ongeactiveerde Zodiac geocoins van Groundspeak. -Let op! Alleen te koop als setje van 4. -Minimale prijs voor de 4 coins gezamenlijk: €30,- (in onze shop te koop voor de prijs van € 55,80) -Sluitingstijd verkoop zaterdag 15 december 20:00 uur. Reageer op dit postje als je interesse hebt en voor welk bedrag (per opbod) je deze set wil kopen. Lees het eerste postje van dit draadje voor meer uitleg over de manier van bieden. UserPostedImage
Offline @rend  
#3 Gepost : zondag 16 december 2018 12:12:05(UTC)
@rend

Groep: Registered
Voor €10,00 wil ik ze wel kopen. Ik zie je reactie met belangstelling tegemoet.
Offline De broekies  
#4 Gepost : zondag 16 december 2018 18:48:05(UTC)
De broekies

@rend, voor 25 euro (exclusief verzendkosten, die komen voor jouw rekening) mag je ze hebben. Let wel, dit is al flink onder de inkoopprijs.
Offline @rend  
#5 Gepost : zondag 16 december 2018 19:04:34(UTC)
@rend

Nee dat is me te duur.
Offline De broekies  
#6 Gepost : zaterdag 5 januari 2019 17:29:21(UTC)
De broekies

Uitverkoop, 9 Travelbugs!!! Te koop: -9 ongeactiveerde Travelbugs -Let op! Alleen te koop als setje van 3. -Minimale prijs voor de 3 Travelbugs gezamenlijk: €9,- (in onze shop per stuk te koop voor de prijs van € 5,95, per drie:€ 17,85) -Sluitingstijd verkoop (mits voor die tijd er geen geïnteresseerden zijn) zaterdag 12 januari 20:00 uur, anders sluit deze aanbieding op het moment dat er drie gegadigden zich in dit draadje hebben gemeld. Reageer op dit postje als je interesse hebt in een van de 3 sets van 3 Travelbugs. Geen opbod, het is een vast bedrag van € 9,- per set. Maximaal 1 set per belangstellende. De eerste drie personen die reageren op deze aanbieding zijn de feitelijke kopers. Verzendkosten komen voor eigen rekening. Via PB zal ik vervolgens adresgegevens enz. bespreken.
Offline wizard4u  
#7 Gepost : zaterdag 5 januari 2019 17:47:36(UTC)
wizard4u

ik ben wel geïnteresseerd in 1 setje voor 9 euro
Offline De broekies  
#8 Gepost : zaterdag 5 januari 2019 18:11:20(UTC)
De broekies

Wizard4u, staat genoteerd. Ik wacht nog even met contact zoeken totdat er misschien nog 2 gegadigden zijn.
Offline mevrouw_Cachetien  
#9 Gepost : zaterdag 5 januari 2019 18:40:08(UTC)
mevrouw_Cachetien

Groep: Betalend lid, Registered
Ik ben ook geïnteresseerd in 1 setje van 3 TB's.
Offline De broekies  
#10 Gepost : zaterdag 5 januari 2019 19:19:20(UTC)
De broekies

Staat ook genoteerd, er is nog een setje van 3 te koop voor 9 euro.
Offline PnavE_81  
#11 Gepost : zaterdag 5 januari 2019 20:08:13(UTC)
PnavE_81

Nederland
Bij nader inzien heb ik nu wel even genoeg tbs...

Bewerkt door de gebruiker zaterdag 5 januari 2019 20:11:26(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

Offline GIO53  
#12 Gepost : zaterdag 5 januari 2019 23:08:14(UTC)
GIO53

Ik wil ook wel 3 Tb s hebben voor 9 euro..als het kan wil ik er ook wel 6 hebben.Altijd leuk ook om weg te geven of tijdens mijn event in te zetten.Dus laat weten of jullie mij nog 3 of 6 Tb s kunnen leveren.
Offline De broekies  
#13 Gepost : zaterdag 5 januari 2019 23:11:03(UTC)
De broekies

De Travelbugs zijn bij deze verkocht. Morgen neem ik via PB contact met jullie op.
Offline De broekies  
#14 Gepost : dinsdag 15 januari 2019 19:48:59(UTC)
De broekies

Uitverkoop, diverse officiële geocaching.com logboekjes !!! Te koop: a. 10 rite in the rain Geocaching.com logboekjes medium (formaat 11.5 x 8.25 cm), te koop als setje van 2 voor € 6,- (normaliter te koop voor € 6,95 per stuk) b. 10 rite in the rain Geocaching.com logboekjes small (formaat 8.5 x 5 cm), te koop als setje van 2 voor € 3,- (normaliter te koop voor € 3,95 per stuk). Reageer op dit postje als je interesse hebt in een van de in totaal 10 sets van 2 logboekjes en geef aan of dit a. of/en b. betreft. Geen opbod, het is een vast bedrag per set. Per belangstellende maximaal van beide type logboekjes 1 set. Per product zijn de eerste vijf personen die reageren op deze aanbieding de feitelijke kopers. Verzendkosten komen voor eigen rekening. Via PB zal ik vervolgens adresgegevens enz. bespreken. Sluitingstijd verkoop (mits voor die tijd er geen geïnteresseerden zijn) is op dinsdag 22 januari 20:00 uur, anders sluit deze aanbieding op het moment dat er genoeg gegadigden zijn voor alle logboekjes. Mochten op de sluitingsdatum nog logboekjes beschikbaar zijn en er is iemand die alsnog meer dan 2 logboekjes wil kopen, dan wordt op dat moment de gelegenheid geboden om meer aan te schaffen.
Offline De broekies  
#15 Gepost : donderdag 31 januari 2019 17:42:37(UTC)
De broekies

Uitverkoop, Onderhoudskit !!! Te koop: Deluxe Maker/Onderhoudskit, nu voor maar € 10,- (te koop in onze shop voor € 39,95) Deze uitgebreide kit bevat veel items om jouw cache te te maken, te verbeteren of te onderhouden. De luxe kit wordt zelfs geleverd met een handige Geocaching TOTT-tas om alles goed georganiseerd te houden. Van magneetstrips tot klittenband, ritsbanden, een fijne tipverfstiftmarker tot logzakjes en nog veel meer. De Cache eigenaars kit bevat: 1 Pocket Pouch TOTT houder van Condor® om al je items op één plaats te bewaren. 2 kleine officiële geocaching cache labels 2 Kleine All Weather RITR Logboeken 2 QR Stickers 1 Patch 4 kleine Officiële Geocaching potloden 10 All Weatjer RITR Micro Log sheets 10 All Weather RITR Nano Log sheets 1 Fineliner -Zwart 5 10 cm nylon tie wraps - doorzichtig 5 10 cm nylon tie wraps - zwart 5 20 cm nylon tie wraps - doorzichtig 5 20 cm nylon tie wraps - zwart 10 Kleine Twee Mil hersluitbare zakken - 4 cm x 5 cm 10 x klittenband rondjes 1.3 cm - zwart 1 Strip mangeetband - 30 cm lang x 1.3 cm breed 2 Heavy Duty 8 Mil Vinyl Reclosable plastic zakken (waterdicht, waterbestendig) - 7.5 cm x 12.5 cm UserPostedImage LET OP: DE EERSTE DIE OP DIT POSTJE REAGEERT IS DE KOPER!! Verzendkosten komen voor eigen rekening. Via PB zal ik vervolgens adresgegevens enz. bespreken. Sluitingstijd verkoop (mits voor die tijd er geen geïnteresseerde is) is op zondag 3 februari om 20:00 uur, anders sluit deze aanbieding op het moment dat er een gegadigde is voor deze kit.
Offline StefandD  
#16 Gepost : vrijdag 1 februari 2019 09:44:33(UTC)
StefandD

Nederland
Ik ben geïnteresseerd!
Offline De broekies  
#17 Gepost : vrijdag 1 februari 2019 12:28:05(UTC)
De broekies

Prima. De verkoop is bij deze dus rond. Ik neem via PB contact met je op voor verder gegevens.
Offline De broekies  
#18 Gepost : vrijdag 1 februari 2019 18:13:49(UTC)
De broekies

Uitverkoop, set insectennano's !!! Te koop: 2 sets met 3 bijzondere nano's (spin, vlieg en vlinder) met logrol, voor drie stuks € 8,-. (Normaal per stuk te koop in onze shop voor € 4,95) UserPostedImageUserPostedImageUserPostedImage LET OP: DE EERSTE TWEE (OF DE EERSTE, WANNEER DIE BEIDE SETS WIL KOPEN) DIE OP DIT POSTJE REAGEREN ZIJN DE KOPERS!! Verzendkosten komen voor eigen rekening. Via PB zal ik vervolgens adresgegevens enz. bespreken. Sluitingstijd verkoop (mits voor die tijd er geen geïnteresseerden zijn) is op zondag 3 februari om 20:00 uur, anders sluit deze aanbieding op het moment dat er een gegadigden zijn voor deze nano sets.
Offline De broekies  
#19 Gepost : zaterdag 9 februari 2019 11:30:32(UTC)
De broekies

Uitverkoop, 2 zeer goedkope geocache sets !!! Te koop: 2 sets met: - Geocaching Travel Bug® Magneet (in onze webshop te koop voor €12,95) - Officieel Geocaching.com container met logboek en potlood - klein (in onze webshop te koop voor € 8,95) - 2 Officiële logboekjes Geocaching.com - klein (in onze webshop te koop voor € 3,95 per stuk) - Groundspeak Cache Label - klein (in onze webshop te koop voor € 1,75 per stuk) - Groundspeak Cache Label - medium (in onze webshop te koop voor € 1,95 per stuk) - Groundspeak Cache Label - groot (in onze webshop te koop voor € 2,49 per stuk) Ze gaan weg voor € 14,95 per set (normaal kost alles bij elkaar € 35,99 dus enorme korting!) LET OP: DE EERSTE TWEE (OF DE EERSTE, WANNEER DIE BEIDE SETS WIL KOPEN) DIE OP DIT POSTJE REAGEREN ZIJN DE KOPERS!! Verzendkosten komen voor eigen rekening. Via PB zal ik vervolgens adresgegevens enz opvragen. deze aanbieding sluit op het moment dat de beide sets verkocht zijn. UserPostedImage

Bewerkt door de gebruiker maandag 11 februari 2019 20:14:41(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

Offline Japiejoo  
#20 Gepost : maandag 11 februari 2019 19:40:27(UTC)
Japiejoo

Nederland
Ik ben geïnteresseerd in 1 geocache set.
UserPostedImage UserPostedImage
Rss Feed  Atom Feed
Gebruikers aanwezig in dit topic
2 Pagina's12>
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.