Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

40 Pagina's«<383940
Opties
Bekijk
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
Offline De broekies  
#781 Gepost : zaterdag 21 april 2018 19:15:07(UTC)
De broekies

Groep: Administrators
De Parel van de maand maart is inmiddels ook bekend! En ditmaal is het zelfs een cache waarbij je het risico loopt in 'slaap te vallen'LOL , want het is geworden de tradi:
Slaapverwekkende cache
Het moge duidelijk zijn: de naam van de cache doet de cache zelf geen eer aan. Uit de logs en het Favo gehalte blijkt overduidelijk dat het een sublieme creatie is! Natuurlijk laten we graag weer de CO aan het woord over deze nieuwste Parel, en denk erom he? Niet in slaap vallen.....zzzzz Wink
Quote:
Heel veel caches maak ik niet: ongeveer elk jaar eentje. Het duurt gewoon even voor ik weer een nieuw idee voor een cache heb en dat moet dan ook altijd nog een tijdje 'rijpen'. Hoewel ik nooit een cache van iemand anders namaak, komt het toch geregeld voor dat cachers elders al wel eens iets vergelijkbaars hebben gezien. Maar van de nieuwe 'Slaapverwekkende cache' heb ik dat nog niet gehoord. Toch is het een eenvoudige cache. Hij is in ieder geval heel makkelijk te vinden. Er zit wel een cijferslotje op en sommige cachers loggen dat ze het nog niet zo eenvoudig vinden om de code daarvan te kraken. Maar er staat duidelijk 'zzzzz' op de cache en uit de hint blijkt dat je vijf letters moet omzetten in drie cijfers: makkelijker kan toch bijna niet? (tenzij je veel te moeilijk denkt natuurlijk). Na het openen van het houten huisje blijkt pas waarom deze cache 'slaapverwekkend' is. Dat ga ik uiteraard niet verklappen. Ik vind het heel bijzonder dat deze cache nu 'Parel van de maand' is, want zeg nu zelf: hoe vaak zal het voorkomen dat een slaapverwekkende cache als parel wordt aangemerkt?

UserPostedImage

Bewerkt door de gebruiker zaterdag 21 april 2018 21:35:30(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

Offline Penalty  
#782 Gepost : zaterdag 21 april 2018 22:07:27(UTC)
Penalty

Groep: Registered
Vandaag een nieuwe serie van 11 caches in Heinenoord gedaan. Een ronde met prachtige caches maar de kers op de taart was toch wel de bonus. Met de cijfers gevonden in de ronde kom je al puzzelend binnen, echter zul je nog wat verder moeten puzzelen om ook nog eens bij de logrol te komen. Deze CO is een echte hobbyist met veel fantasie en geduld, ik zal niet verklappen wat je vind, maar het is een stinkend goeie creatieWink . Naast een Favo wil ik deze cache ook nomineren voor de parel van de maand. Ik heb het over de volgende cache: GC7J5VX Buiten(s)huis #Bonus
Rss Feed  Atom Feed
Gebruikers aanwezig in dit topic
40 Pagina's«<383940
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.