Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

Opties
Bekijk
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
Offline Getzie family  
#1 Gepost : zaterdag 4 oktober 2014 14:50:39(UTC)
Getzie family

Groep: Betalend lid, Registered
Geocoinfest/Feest 2015 EU is op 25-27 september in Eindhoven.
thanks Getzie family is 2 keer bedankt voor deze nuttige post.
rimates op 4-10-2014(UTC), TeamLTC op 5-10-2014(UTC)
Offline TeamLTC  
#2 Gepost : zondag 5 oktober 2014 14:25:02(UTC)
TeamLTC

Groep: Registered
Erg leuk dat dit event is toegewezen aan Eindhoven! Toevallig gisteren bij het Lichtjesroute event over dit event gehad en blijkbaar wordt dit event een keer per jaar door Groundspeak toegewezen aan een Europese stad. Mede omdat Eindhoven bekend staat om haar goede geocachegemeenschap met vele leuke events is het Eindhoven geworden dacht ik. Ook hoorde ik al dat dit event wel eens de status giga zou kunnen gaan krijgen. Wel zou het eventueel ten kostte gaan van het Lichtjesroute event, want 2 events in hetzelfde weekend in Eindhoven zou dan niet mogen.
Offline Underground  
#3 Gepost : zondag 5 oktober 2014 14:39:40(UTC)
Underground

Groep: Administrators
Nederland
Eerst geschreven door: TeamLTC Ga naar gequote bericht
...want 2 events in hetzelfde weekend in Eindhoven zou dan niet mogen.

Hoezo niet?

edit:
Omdat ik niets weet van een regel/richtlijn die verbiedt om 2 (dan wel giga of niet) dicht bij elkaar in hetzelfde weekend te houden, ben ik even gaan zoeken.
Niets gevonden op bv: http://www.geocaching.com/calendar/guide.aspx
of http://www.geocaching.com/about/guidelines.aspx (bij events).

Dus ik ben erg benieuwd waar het staat dan wel de gedachte vandaan komt dat het niet zou mogen (leren we weer wat bij).

Bewerkt door de gebruiker zondag 5 oktober 2014 14:48:01(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

Offline TeamLTC  
#4 Gepost : zondag 5 oktober 2014 14:56:35(UTC)
TeamLTC

Ze hadden op het lichtjesroute event erover dat het lichtjesroute event volgend jaar dan mogelijk komt te vervallen door dit event door oa de voorbereidingen van het Geocoinfest. Ik kan mij dat best voorstellen, dat het te druk wordt om te helpen bij 2 events. Zeker als er ook nog een MEE weekend (in een andere vorm) wordt georganiseerd dan is er volgend jaar in september ongeveer elk weekend wel een event in Eindhoven namelijk. Dan heb ik het event tijdens GLOW in november niet eens genoemd.
Offline Underground  
#5 Gepost : zondag 5 oktober 2014 14:59:24(UTC)
Underground

Nederland
OK, duidelijk, bedankt.
Het mag dus wel, maar de event organisatoren willen dat niet.
Offline irisisleuk  
#6 Gepost : zondag 5 oktober 2014 15:13:03(UTC)
irisisleuk

En nog even een toevoeging: er is tijdens het geocache Lichtjesroute-event gisterenavond helemaal niet gezegd (althans niet waar ik bij was) dat het zou komen te vervallen.
Misschien gaat het gewoon door, misschien wordt het een subevent van het Geocoinfest, alles is nog mogelijk want de echte voorbereidingen voor het Geocoinfest moeten nog gaan beginnen.
Reken er maar op dat ook volgend jaar op een of andere manier de unieke Eindhovense Lichtjeroute weer onder de aandacht van cachers wordt gebracht.

Gisteren was het de vijfde keer dat het geocache Lichtjesroute-event werd georganiseerd door Cache-Hopper, een lustrum dus (net als het MEE event overigens dat genomineerd is voor de Parel van de Maand). En volgend jaar is het de vijfde keer dat het Geocoinfest Europa wordt georganiseerd, voor het eerst in Nederland, maar dus ook een lustrum.

Volgend jaar hebben we in Eindhoven dus weer van alles te vieren en dan gezellig met veel collega cachers van over de grens!

thanks irisisleuk is 1x bedankt voor deze nuttige post.
TeamLTC op 5-10-2014(UTC)
Offline Getzie family  
#7 Gepost : zondag 5 oktober 2014 20:13:15(UTC)
Getzie family

Groep: Betalend lid, Registered
Offline Supermuis  
#8 Gepost : maandag 6 oktober 2014 08:52:40(UTC)
Supermuis

Dit jaar is gebleken dat Groundspeak iets stricter is geworden met events stapelen. In de omgeving van een Mega mag op de dag zelf niet een ander event plaatsvinden dat gericht is op dezelfde groep bezoekers. Bijvoorbeeld in Kent wilde men organiseren dat we 12 icons op een dag konden doen, maar een flashmob als normaal event en een Cito werden niet toegestaan. Zelfs niet als het door anderen georganiseerd werd. Men wil het exclusieve van een mega maar ook van een cito bewaken. Dat is althans wat ik uit de discussie toen begrepen heb.

Verder leuk natuurlijk dat we in Nederland eindelijk weer een Mega hebben. Het is toch vreemd dat een land met zoveel geocachers niet een jaarlijks Mega meer heeft. Ik heb me aangemeld, ben benieuwd wat het wordt.
Supermuis was here

The Battle The Battle Continued The Battle Revisited The Battle 2013!
Offline Zugführer  
#9 Gepost : maandag 6 oktober 2014 08:55:22(UTC)
Zugführer

Er is nog niets besloten over het Lichtjesroute event volgend jaar. Dat hoeft ook helemaal niet per se in dat weekend plaats te vinden, maar het is een mogelijkheid.
Ik meen inderdaad ook gelezen te hebben dat het niet de bedoeling was allerlei sub-events tijdens een Mega te organiseren. Het is al een ander verhaal als het over verschillende dagen gaat, lijkt me.
Offline Supermuis  
#10 Gepost : maandag 6 oktober 2014 18:00:09(UTC)
Supermuis

Klopt je kan het wel een dag ervoor of erna doen. Ik bedoelde puur op dezelfde dag.
Supermuis was here

The Battle The Battle Continued The Battle Revisited The Battle 2013!
Offline De broekies  
#11 Gepost : zondag 6 september 2015 18:50:09(UTC)
De broekies

Tijdens het geocoinfest event wordt er ook een workshop GAPP gegeven (gratis deelname): http://geocoinfest.nl/shop/en/event-tickets/33-workshopgapp.html . Je kunt je hier nog steeds voor inschrijven.
Rss Feed  Atom Feed
Gebruikers aanwezig in dit topic
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.