Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

5 Pagina's<12345>
Opties
Bekijk
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
Offline teamvriesman  
#41 Gepost : woensdag 3 juni 2015 21:27:07(UTC)
teamvriesman

Groep: Registered
Voor Ons is de parel van de maand: woeste Willem gc4y3f1 Na het openen van deze kan een: oh en ah niet uitblijven. Kinderen hebben het nog steeds over deze! Groetjes team vriesman
Offline Supermuis  
#42 Gepost : zondag 7 juni 2015 09:00:45(UTC)
Supermuis

We hebben er nog geen 1 bezocht Blushing Maar na het bestuderen van de listings en onze eigen voorkeuren er naast gelegd hebbende......gaat onze stem uit naar Asterix & Obelix: Waar is Idefix??? 1. Hij ligt in een mooi gebied 2. Het thema spreekt ons aan 3. We lezen dat de wp's in stijl van thema zijn 4. We lezen (en zagen ook foto's) dat de stash zelf ook helemaal top is 5. Goed uitziende cache listing 6. Je krijgt er een banner voor Wink 7. Minder dan 10km, dat is voor ons dus nog net te doen Unsure We hopen deze snel te gaan lopen!
Supermuis was here The Battle The Battle Continued The Battle Revisited The Battle 2013!
Offline Huntpostmus  
#43 Gepost : zondag 7 juni 2015 20:01:17(UTC)
Huntpostmus

De parel van het jaar moet wat ons betreft de cache Woeste Willem worden. Op het voormalige eiland Wieringen hebben De Bosmannetjes inmiddels 26 parels van geocaches liggen. Totaal hebben ze nu 2467 foavorite punten verzameld. De cache Woeste Willem heeft er 270 stuk. Al met al dit team verdient de Parel van het jaar met hun cache Woeste Willem. Als je een dagje wil genieten van echte parels ga dan richting Wieringen (kop van Noordholland)
Offline Team RoNa  
#44 Gepost : donderdag 11 juni 2015 09:50:43(UTC)
Team RoNa

Groep: Betalend lid, Registered
Nederland
Parel van de maand is natuurlijk operation night thunder. Wat een prachtig uitgewerkte nachtcache is dit toch! Steekt er met kop en schouders boven uit. Op plaats 2 Starquake welke ook erg mooi in elkaar zit.
Offline Carolaa  
#45 Gepost : donderdag 11 juni 2015 19:47:57(UTC)
Carolaa

Ik heb niet alle parels gedaan, maar wel een aantal van de nachtcaches. Ik geef mijn stem aan Operation night thunder. Een prachtige cache met leuke, originele waypoints en goed te doen voor iedereen!
Offline De broekies  
#46 Gepost : donderdag 11 juni 2015 20:18:40(UTC)
De broekies

Groep: Administrators

Tijd voor weer een tussenstand, inmiddels hebben ook een aantal donateurs gestemd. Een van de deze donateurs komt in aanmerking voor de coin vermeld in mijn eerste postje.

Offline Supermuis  
#47 Gepost : vrijdag 12 juni 2015 07:18:36(UTC)
Supermuis

We laten onze stem graag staan, maar we hoeven niet mee te doen met de verloting. Des te meer kans maken de anderen Wink
Supermuis was here The Battle The Battle Continued The Battle Revisited The Battle 2013!
Offline a-dolf  
#48 Gepost : vrijdag 12 juni 2015 11:13:04(UTC)
a-dolf

Nederland
Mijn stem gaat naar Operation Night Thunder. Deze is goed te doen voor cachers van alle leeftijden en onderweg kom je mooi gemaakte wp's tegen.
Offline erwin  
#49 Gepost : vrijdag 12 juni 2015 14:12:31(UTC)
erwin

Onze stem (team landmannertjes) gaat uit naar Woeste Willem van de Bosmannetjes. Zoals alle caches van de Bosmannetjes is deze prachtig gemaakt. Ook voor kinderen is deze cache super leuk om te doen. Als je ook nog tijd vrijmaakt om te genieten van de omgeving (wat voor ons wel mee telt tijdens het geocachen), kun je er ook nog een heerlijk stukje wandelen langs het wad en genieten van dit speciale stukje natuur in Nederland.
Offline Team Strak  
#50 Gepost : zondag 14 juni 2015 18:43:34(UTC)
Team Strak

Nederland
Onze stem gaat uit naar Operation Nightthunder! We hebben meerdere van de parels gedaan maar deze vonden we toch het mooist! Hij is niet te makkelijk maar ook niet zo moeilijk dat hij niet in 1 avond te doen is. Ook staat hij bij Project GC als hoogste met het percentage favo's van de parels van 2014 dus deze cache verdient het!
Offline Sphyraenidae  
#51 Gepost : dinsdag 16 juni 2015 07:32:30(UTC)
Sphyraenidae

Nederland
Van alle parels die in 2014 vergeven zijn heb ik er 3 gedaan. Dit zijn de nachtcaches van Oktober, November, en December. Alle 3 verdienen ze zeker een parel, maar Operation Night Thunder [Nachtcache] staat voor mij met Stip op 1. Een nachtcache met een origineel verhaal die goed past bij de locatie van de cache. Tijdens deze nachtelijke tocht die je over een sterk afwisselend terrein leid kun je je gewoon helemaal inleven in het verhaal. Als je de andere logjes leest, kun je ook zien dat ik niet de enige die zich heeft ingeleefd in het verhaal. Mooi uitgevoerde WP's die onderweg van verschillende moeilijkheidsgraden, maar allemaal goed toe doen. Ook zijn er een aantal WP's die ik nog nergens anders ben tegen gekomen. Ik heb hier erg van genoten een geweldige cache. Petivi et Inventi & Dio-Khan jullie hebben de lat heel hoog neergelegd voor jullie zelf. @Globalcaching, net een donatie gedaan als support voor deze site en andere ontwikkelingen van Globalcaching, en natuurlijk loot ik graag mee naar de coin.
thanks Sphyraenidae is 1x bedankt voor deze nuttige post.
De broekies op 16-6-2015(UTC)
Offline cageman  
#52 Gepost : dinsdag 16 juni 2015 10:39:57(UTC)
cageman

We hebben slechts 2 parels gedaan en hoewel we ze beide een favo hebben gegeven moeten we toch een keuze maken. Onze stem gaat uit naar de nachtcache Operation Night Thunder. Het is een goed opgezette nachtcache met een leuke thema. De wp's zijn met veel zorg en aandacht gemaakt en daarom een aanrader voor iedereen.
Offline geomonden  
#53 Gepost : dinsdag 16 juni 2015 18:19:53(UTC)
geomonden

Nederland
Ik ga ook voor Operation Nightthunder!
Offline De broekies  
#54 Gepost : dinsdag 16 juni 2015 19:01:21(UTC)
De broekies

Een nieuwe update:

Een van onderstaande donateurs maakt ook nog kans op de mooie coin (lees mijn eerste postje in dit draadje)

Offline 123femmali  
#55 Gepost : woensdag 17 juni 2015 16:12:40(UTC)
123femmali

Nederland
Op een koude novemberavond in 2014 de nachtcache Operation Night Thunder gedaan. Wat heb ik genoten! Ging helemaal op in het verhaal en bij menig waypoint en zeker bij de eindcache van die kippevel-momentjes gehad. Dat kwam niet van de kou, maar van die geweldig mooie technische hoogstandjes!! Dus....... Ik stem op Operation Night Thunder.
Offline merrlin  
#56 Gepost : donderdag 18 juni 2015 21:04:52(UTC)
merrlin

Het is natuurlijk appels met appels vergelijken, want dit zijn ongetwijfeld 12 caches die allemaal de hoofdprijs verdienen. Omdat ik alleen operation nightthunder gedaan heb (wonen in Twente betekent dat de rest van het land bijna altijd ver weg is), gaat daar mijn stem naar toe. Heel subjectief, want eigenlijk moet je alle 12 gedaan hebben om objectief een onderscheid te kunnen maken.
Offline Powk  
#57 Gepost : vrijdag 19 juni 2015 14:18:36(UTC)
Powk

Nederland
Wij hebben de volgende Parels van de maand gedaan: Woeste Willem Het hout nooit op.... Onze keuze is Het hout nooit op.... geworden. Dit is onze log.
Offline thegerhard1969  
#58 Gepost : zondag 21 juni 2015 18:54:25(UTC)
thegerhard1969

Nederland
Jk stem op opration night thunder. Gave cache. Ongetwijfeld zijn de anderen ook geweldig. Maar deze heb ik gedaan en zit prachtig in elkaar.
Offline De broekies  
#59 Gepost : maandag 22 juni 2015 18:01:34(UTC)
De broekies

Wil jij een CO in het zonnetje zetten? Stem dan ook op de Parel van het jaar, lees mijn eerste postje voor meer informatie. Stemmen kan nog tot 1 juli 2015.

De tussenstand is:

Deze donateurs maken ook nog kans op de mooie coin (zie mijn eerste postje voor meer info)

Offline Team Yora  
#60 Gepost : maandag 22 juni 2015 19:06:10(UTC)
Team Yora

Nederland
Mijn stem gaat uit naar Operation Night Thunder. Vooraf al een mooie listing, gevolgd door een goed in elkaar gezette nachtcache, welke bij ieder waypoint in het thema blijft. Ook de nabije omgeving past perfect in ditzelfde thema. Als kers op de taart ligt er aan het einde een mooie , grote cache te wachten.
Rss Feed  Atom Feed
Gebruikers aanwezig in dit topic
5 Pagina's<12345>
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.