Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

5 Pagina's«<2345>
Opties
Bekijk
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
Offline klinki  
#61 Gepost : maandag 22 juni 2015 20:27:00(UTC)
klinki

Groep: Registered
Nederland
Ik nomineer . Operation Night Thunder Nachtcache . Een hele mooie nachtcache met mooie waypoints.

Bewerkt door de gebruiker maandag 22 juni 2015 20:47:44(UTC)  | Reden: correctie

Offline recreanten  
#62 Gepost : maandag 22 juni 2015 20:46:22(UTC)
recreanten

Onze stem gaat naar Operation Nightthunder. Een heerlijke wandeling met een leuk verhaal. Leuke uitdagende WP's. Super van genoten !
Offline pino00  
#63 Gepost : maandag 22 juni 2015 21:01:03(UTC)
pino00

Nederland
Samen met enkele andere groepen Operation Nightthunder gelopen waaronder de kleine PINOFlapper . Voor hem(10 jaar) was het erg leuk. Zelf kon ik het waarderen door vnl de goed onderhouden waypoints, mooie route, goed te doen en niet te makkelijk. Goede opbouw van het verhaal. De regen lag buiten de invloedssfeer van de CO. Mij nominatie gaat naar Operation Nightthunder
Offline team jacky  
#64 Gepost : maandag 22 juni 2015 21:05:34(UTC)
team jacky

Nederland
Mijn nominatie gaat naar Operation Nightthunder. Een mooie, af en toe lastige nachtcache met mooie, goed verzorgde waypoints in een goed opgebouwd verhaal. Erg leuk om te doenDancing
Offline kapiteinrob  
#65 Gepost : dinsdag 23 juni 2015 05:36:15(UTC)
kapiteinrob

Nederland
Ik heb Operation Night Thunder gedaan en StarQuake. En de andere parels staan op m'n to-do lijstje, als ik er eens in de buurt ben. M'n stem gaat naar Operations Night Thunder, want die vond ik de leukste van de twee: inventief, mooie waypoints, leuk thema. Het gaat goed met de creativiteit in Drenthe, want vorig (?) jaar was 'Som der Delen' ook al zo'n prachtige Parel. Met de groeten van KapiteinRob
Offline busmiep  
#66 Gepost : dinsdag 23 juni 2015 08:48:46(UTC)
busmiep

Nederland
Mijn stem gaat naar GC523N6 ▼ Operation Night Thunder [ Nachtcache ] Deze hebben we met een leuke groep gelopen. De opdrachten waren erg mooi, ook pittig en we werden de hele wandeling goed bezig gehouden. Ook de eindcache was geweldig gemaakt en daar was duidelijk te zien veel tijd ingestoken. Al met al een echt pareltje 2015. gr busmiep
Offline geocat  
#67 Gepost : dinsdag 23 juni 2015 17:57:41(UTC)
geocat

Mijn stem gaat naar GC523N6 ▼ Operation Night Thunder Ook wij hebben genoten van deze route, waar veel tijd en aandacht aan is besteed. De andere parels zetten we op de to do list. Het vinden van een mooie cache is natuurlijk wat geocachen zo leuk maakt. (alle) CO's bedankt voor het plaatsen en onderhouden! 4cats@home
Offline beerwolf-nl  
#68 Gepost : dinsdag 23 juni 2015 18:08:47(UTC)
beerwolf-nl

Beerwolf-NL stemt op "Operation Night Thunder". Deze cache zit zo goed in elkaar en het thema past helemaal bij de locatie. Applause
Offline De broekies  
#69 Gepost : dinsdag 23 juni 2015 18:09:36(UTC)
De broekies

Groep: Administrators

Operation Nightthunder heeft een flinke sprong gemaakt en staat momenteel op nr. 1.

edit, de laatste stem van Beerwolf-NL is nog niet meegeteld in deze tussenstand.

Bewerkt door de gebruiker dinsdag 23 juni 2015 18:11:12(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

thanks De broekies is 1x bedankt voor deze nuttige post.
erwin op 23-6-2015(UTC)
Offline LekkerSlim  
#70 Gepost : dinsdag 23 juni 2015 19:36:30(UTC)
LekkerSlim

Mijn stem gaat naar Operation Night Thunder
Offline @Wilbertoord  
#71 Gepost : dinsdag 23 juni 2015 21:19:51(UTC)
@Wilbertoord

De multi Lock Box van JEMN. Een heel gaaf en zeer apart opgezette multi waarbij je telkens naar de cache zelf terug moet! Zeer mooi uitgewerkte en inventieve waypoints! Een echte parel! Ook de enige van de parels dit jaar die ik zelf gelopen of gezocht heb! Maar ik ga er vanuit dat hij de competitie met andere parels met gemak aan moet kunnen!
UserPostedImageUserPostedImage
Offline mildeassenaar  
#72 Gepost : woensdag 24 juni 2015 07:15:50(UTC)
mildeassenaar

Nederland
Ook ik heb afgelopen jaar "operation night thunder" gelopen en zou het grandioos vinden als deze parel van het jaar zou worden. Het begint al zodra je de pagina opent. De allereerste blik op de pagina brengt je al in de sfeer van de cache. Om het startpunt te vinden word je er nog verder ingezogen en zo gaat het door tot je bij het eindpunt bent gearriveerd. Je leeft je eigenlijk in het verhaal in en het zou je niet eens verbazen wanneer je midden in de route ineens een stel zandhazen tegenkomt. De route en de verhaallijn blijven de hele weg bij elkaar horen. Daarom gaat mijn stem uit naar "Operation Night Thunder" Mvg. mildeassenaar.
Offline kd51bf  
#73 Gepost : woensdag 24 juni 2015 21:39:52(UTC)
kd51bf

Nederland
Van de lijst met parels van de maand slechts een tweetal nachtcaches gedaan: 'Starquake' en 'Operation Night thunder'. Beide zijn niet voor niets al parel van de maand geweest. Als er dan toch gekozen moet worden gaat mijn (KD51BF) stem naar 'Operation Night Thunder'.
Offline Heanig an  
#74 Gepost : woensdag 24 juni 2015 22:03:08(UTC)
Heanig an

Operation Night Thunder is voor mij zeker de cache om voor te dragen als Parel van het jaar. Mooi verhaal en leuke waypoints met verschillende technieken om de informatie te verzamelen. Alles is tot een geheel in het thema verwerkt. Super gaaf gedaan. Geo groeten van Heanig an Let's cache, discover and log on! 😃😃😃

Bewerkt door de gebruiker woensdag 24 juni 2015 22:14:23(UTC)  | Reden: Het gaat om het jaar (is al Parel van de Maand geweest )

Offline Underground  
#75 Gepost : donderdag 25 juni 2015 06:28:19(UTC)
Underground

Nederland
Eerst geschreven door: Heanig an Ga naar gequote bericht
Operation Night Thunder is voor mij zeker de cache om voor te dragen als Parel van het jaar. Mooi verhaal en leuke waypoints met verschillende technieken om de informatie te verzamelen. Alles is tot een geheel in het thema verwerkt. Super gaaf gedaan. Geo groeten van Heanig an
Om de stem geldig te laten zijn moeten we weten wat jouw geocaching.com spellersaccount is (zie eerste postje)
Offline jamame  
#76 Gepost : donderdag 25 juni 2015 22:20:53(UTC)
jamame

Wij gaan voor de Parel van de maand November, de Nachtcache, Operation Night Thunder. Tijdens het lopen hebben we ondanks de kou zoveel plezier gehad en hij was gewoon geweldig in elkaar gezet.
Offline haxepaxe  
#77 Gepost : vrijdag 26 juni 2015 21:32:37(UTC)
haxepaxe

Mijn voorkeur gaat naar Operation Night Thunder. Deze cache klopt naar mijn inziens helemaal: een mooie cachelisting, een goed verhaal, het hele verhaal kom je in het veld tegen, schitterende waypoints.
Offline B-Bunch 2  
#78 Gepost : zondag 28 juni 2015 10:39:19(UTC)
B-Bunch 2

Ik heb er maar 3 van de lijst gedaan, dus ik kan over de meeste caches eigenlijk niets zeggen. Ik vond Operation Night Thunder erg goed opgezet dus wil ik mijn stem daar wel naar laten uitgaan. Originele waypoints, leuke route en gewoon echt duidelijk iets wat ik wel erg prettig vind dat het niet op verschillende manieren in te vullen is. Maar Starquake was voor mij ook echt een topper de staan dichtbij elkaarApplause
Offline airkos  
#79 Gepost : maandag 29 juni 2015 17:21:38(UTC)
airkos

Onze stem gaat naar Operation Night Thunder (GC523N6) van Petivi et Inventi
Offline De broekies  
#80 Gepost : maandag 29 juni 2015 18:17:13(UTC)
De broekies

Omdat er druppelsgewijs nog stemmen binnenkomen en om mensen nog gelegenheid te bieden (een van) de Parels zelf te kunnen doen heb ik besloten de deadline een maand uit te stellen. Op 1 augustus gaat de stembus dicht en zal ik de Parel van het jaar 2014 bekend maken.

Bewerkt door de gebruiker maandag 29 juni 2015 18:17:43(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

Rss Feed  Atom Feed
Gebruikers aanwezig in dit topic
5 Pagina's«<2345>
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.