Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

Opties
Bekijk
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
Offline Pappou46  
#1 Gepost : zondag 13 mei 2018 10:52:51(UTC)
Pappou46

Groep: Registered
België
Welke type kaarten moet ik op mijn toestel laden?
De kaarten dat ik nu heb zijn voor auto bedoeld want GZ is altijd midden de baan. Deze kaarten heb van “basecamp” opgeladen. De “birdseye” kaarten zijn ook niet overzichtelijk of maak ik hier fouten bij de selectie?
Misschien moeten het “topo” kaarten zijn, maar Garmin heeft dan Griekenland niet ...
Offline on4bam  
#2 Gepost : zondag 13 mei 2018 12:58:13(UTC)
on4bam

Groep: Registered
Kaarten voor je Oregon kan je gratis downloaden op Openstreetmap. Dat lost je probleem van Griekenland al op.
Als je zo'n kaar gebruikt verander dan wel de naam zodat je de originele Garmin kaart niet overschrijft (je zet die ook best op een extra SDkaartje en niet op het interne geheugen.
Managen van kaarten kan je best met Javawa

Dt je steeds op een baan staat heeft met een setting te maken. Mijn Or600 staat in het Engels en daar kan ik in Setup > Routing > Lock on road aan of uit zetten. Bij jou staat dat aan zodat je zelfs als je wegloopt van een straat je locatie nog steeds op de weg ziet terwijl je daar natuurlijk niet bent.

Lees zeker je manual, dat staat er allemaal in. Je kan per profiel veel settings instellen zodat je gewoon een ander profiel kiest als je andere settings wil. Bv. lock on road "off" bij het geocachingprofiel, lock on road "on", routing "fiets" in recreatie profiel, lock on road "on", routing "auto" als je ook met de auto je OR700 gebruikt. Je kan ook per profiel een ander dashboard instellen met de velden die je voor die activiteit het liefst gebruikt.
Rss Feed  Atom Feed
Gebruikers aanwezig in dit topic
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.