Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

Opties
Bekijk
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
Offline Ma,Fi&Me  
#1 Gepost : maandag 1 oktober 2018 19:22:46(UTC)
Ma,Fi&Me

Groep: Registered
Nederland
De app CCC heb ik gedownload uit de store. Maar dat werkt niet zonder in te loggen.
Dus heb ik op deze site een account aangemaakt. Maar ook dit werkt niet. Ik kan alleen op een forum inloggen. Alle andere dingen kunnen niet gedaan worden.

1) meld je aan op www.globalcaching.eu
CHECK: Heb ik gedaan, ik werd echter doorgestuurd naar deze website.

2) autoriseer globalcaching om jouw geocaching.com naam te bepalen. Op deze manier wordt bepaald wie welke cache gevonden heeft.
CHECK: Heb ik gedaan, bevestiging gekregen 'Geocaching.com autorisatie is geslaagd.'

3) Nu kun je je aanmelden voor de Cache, Call & Catchlijst. Vul daarvoor hieronder je gegevens in. Je kunt dus zelf bepalen op welke manier jij benaderd wilt worden (het invullen van je mobiele telefoonnummer is minimaal gewenst) indien andere cachers jouw hulp inschakelen.

Dit kan alleen als je inlogt, staat er. Maar ik kan niet inloggen. Al 3x wachtwoord vergeten gedaan. Maar ik krijg telkens dezelfde foutmelding: 'Het inloggen is niet gelukt. Herstel eventuele fouten en probeer het nogmaals. De opgegeven gebruikersnaam, het e-mailadres of het wachtwoord is bij deze website niet bekend.'

Maar op het Forum kom ik wel: Aangemeld als: Ma,Fi&Me
Het enige wat ik wil is de App kunnen gebruiken om in het veld eventuele hints van medecachers te kunnen ontvangen.
Hoe werkt dat? Wat moet ik doen?
Offline Underground  
#2 Gepost : maandag 1 oktober 2018 19:34:29(UTC)
Underground

Groep: Administrators
Nederland
Om je aan te melden voor de CCC moet je inderdaad ingelogd zijn op de website www.4geocaching.eu (dus niet het forum wat forum.4geocaching.eu is). tevens moet je de Live API autorisatie uitvoeren. Dat is dan weer nodig om te bepalen welk account je hebt op geocaching.com, zodat we weten welke caches je hebt gevonden en anderen dus mee kunt helpen.

Je hebt geen Live API autorisatie doorgevoerd. Althans, dit staat niet vermeldt bij jou account.
Indien je wilt, kan ik jouw een nieuw wachtwoord doorsturen. Let wel, dat geldt dan tevens voor het forum, waar je al wel ingelogd bent.
Log daarna in op www.4geocaching.eu met jouw naam (Ma,Fi&Me) en wachtwoord.
Vervolgens activeer je de Live API (onder persoonlijk) en dan kun je je aanmelden voor de CCC.

Bewerkt door moderator dinsdag 2 oktober 2018 06:39:52(UTC)  | Reden: Www.4geocaching.com gewijzigd naar 4geoacaching.eu

Offline Ma,Fi&Me  
#3 Gepost : dinsdag 2 oktober 2018 12:12:39(UTC)
Ma,Fi&Me

Nederland
Bericht is verwijderd door de gebruiker | Reden: met quote is wellicht duidelijker...
Offline Ma,Fi&Me  
#4 Gepost : dinsdag 2 oktober 2018 14:54:10(UTC)
Ma,Fi&Me

Nederland
Eerst geschreven door: Underground Ga naar gequote bericht
Indien je wilt, kan ik jou een nieuw wachtwoord doorsturen. Let wel, dat geldt dan tevens voor het forum, waar je al wel ingelogd bent.
Log daarna in op www.4geocaching.eu met jouw naam (Ma,Fi&Me) en wachtwoord.
Vervolgens activeer je de Live API (onder persoonlijk) en dan kun je je aanmelden voor de CCC.

Dat wil ik best (nog een keer) proberen, dus graag.

Offline De broekies  
#5 Gepost : dinsdag 2 oktober 2018 15:00:12(UTC)
De broekies

We hebben je zojuist een nieuw wachtwoord gemaild (voor site en forum).
Offline Ma,Fi&Me  
#6 Gepost : dinsdag 2 oktober 2018 15:05:59(UTC)
Ma,Fi&Me

Nederland
Eerst geschreven door: De broekies Ga naar gequote bericht

Bedankt... maar dat geeft geen verschil. Het werkt helaas nog steeds niet.

Het inloggen is niet gelukt. Herstel eventuele fouten en probeer het nogmaals.
  • De opgegeven gebruikersnaam, het e-mailadres of het wachtwoord is bij deze website niet bekend.

Offline Underground  
#7 Gepost : woensdag 3 oktober 2018 10:09:57(UTC)
Underground

Nederland
Eerst geschreven door: Ma,Fi&Me Ga naar gequote bericht
Eerst geschreven door: De broekies Ga naar gequote bericht

Bedankt... maar dat geeft geen verschil. Het werkt helaas nog steeds niet.

Het inloggen is niet gelukt. Herstel eventuele fouten en probeer het nogmaals.
  • De opgegeven gebruikersnaam, het e-mailadres of het wachtwoord is bij deze website niet bekend.

Het lijkt dat het probleem is de ',' (komma) in de naam. Ik moet hier naar kijken.
Ik hoop het vandaag nog te kunnen oplossen. Indien je niet wilt wachten (een oplossing kan langer op zich laten wachten), dan kun je ook een ander account aanmaken zonder de ',' (komma) in de naam.

wordt vervolgd...

Bewerkt door de gebruiker woensdag 3 oktober 2018 10:11:20(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

Offline Underground  
#8 Gepost : woensdag 3 oktober 2018 18:49:24(UTC)
Underground

Nederland
update:
Het is zeker de , (komma) in de naam. Waarom het op het forum wel werkt, maar niet wanneer ik vanuit de www (andere website) check is mij een raadsel. Maar de standaard beveiligingsroutines voor gebruikersvalidatie (microsoft .net dingetje) staat geen komma toe in de naam. Ik moet nog uitzoeken hoe ik hier omheen moet zodat het wel werkt (immers werkt het ook op het forum)

Voor nu zou ik zeggen: maak een nieuw account aan (met andere naam en emailadres)
Offline Ma,Fi&Me  
#9 Gepost : vrijdag 5 oktober 2018 11:03:25(UTC)
Ma,Fi&Me

Nederland

Voor nu zou ik zeggen: maak een nieuw account aan (met andere naam en emailadres)

Kan ik ook wachten? Ik heb geen haast... en ik heb geen andere naam (is onze geocache lognaam) en geen ander e-mailadres.'
Of gaat wachten heel erg lang, maanden/jaren, duren?

Bedankt in ieder geval voor het onderzoeken, het reageren en het eventueel oplossen.
Groetjes van team Ma,Fi&Me Wink
Offline Underground  
#10 Gepost : vrijdag 5 oktober 2018 12:20:39(UTC)
Underground

Nederland
Eerst geschreven door: Ma,Fi&Me Ga naar gequote bericht

Kan ik ook wachten? Ik heb geen haast... en ik heb geen andere naam (is onze geocache lognaam) en geen ander e-mailadres.'
Of gaat wachten heel erg lang, maanden/jaren, duren?

Bedankt in ieder geval voor het onderzoeken, het reageren en het eventueel oplossen.
Groetjes van team Ma,Fi&Me Wink

Om heel eerlijk te zijn heb ik niet zo snel een oplossing (anders had ik die gisteren zeker al geïmplementeerd).
Dus ik zou maar een ander account aanmaken als ik jou was.
Offline team_ma_fi_me  
#11 Gepost : vrijdag 12 oktober 2018 11:25:31(UTC)
team_ma_fi_me

Nederland
Bij deze dan toch maar een andere naam aangemaakt, helaas. Had best even willen wachten, maar ik begrijp uit je reactie dat het waarschijnlijk helemaal niet/nooit gaat lukken.

Dan maar zo... Lijkt er op! ;-)

Wel graag het verzoek om dan het account met de naam Ma,Fi&Me compleet te verwijderen, zodat deze niet meer bestaat.
Dat zou ik heel erg fijn vinden. Alvast veel dank daarvoor.

Mooi (geocache) weekend gewenst... groetjes Marjoleine.
Rss Feed  Atom Feed
Gebruikers aanwezig in dit topic
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.