Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

Opties
Bekijk
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
Offline bertus56  
#1 Gepost : zondag 7 oktober 2018 11:46:00(UTC)
bertus56

Groep: Betalend lid, Registered
onder het tabblad actie staat de functie ken plaatsnaam toe,
ik maak regelmatig hiervan gebruik, maar de laatste tijd gaat het steeds moeilijker de plaatsnamen op te halen,
van de honderd caches zonder plaatsnaam vult hij er 2 a 3 in maar na een 10 tal keren de functie oproepen waren dan de meeste plaatsnamen wel ingevuld.
ik heb nu het idee dat er steeds minder plaatsnamen toegevoeg worden heb er nu meer dan 100 die ik niet ingevuld krijg

gr Bertus
Offline Underground  
#2 Gepost : zondag 7 oktober 2018 13:08:35(UTC)
Underground

Groep: Administrators
Nederland
Om de plaatsnaam te bepalen van de locatie wordt de service van Google gebruikt. Het kan zijn dat Google dingen heeft aangescherpt waardoor het minder soepel gaat. Let op; het is eigenlijk niet toegestaan om op die manier de service aan te roepen (geautomatiseerd een lijst van locaties ophalen).
De website (4geocaching.eu) doet hetzelfde met de nieuwe caches die toegevoegd worden. Zoals je ziet gaat dat nog goed. Misschien heb je teveel in 1 keer geprobeerd, waardoor hij na enkele caches het niet meer toestaat (op jouw IP adres) en moet je weer een tijdje wachten.
Rss Feed  Atom Feed
Gebruikers aanwezig in dit topic
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.