Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

Opties
Bekijk
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
Offline Underground  
#1 Gepost : zaterdag 1 december 2018 11:29:12(UTC)
Underground

Groep: Administrators
Nederland
Zoals je misschien gelezen hebt stoppen we per 1 maart met 4Geocaching.eu. Dat betekent in dit geval ook dat de Live API van GAPP stopt binnen 3 maanden nadat we zijn gestopt. (token is 3 maanden geldig)

Maar het hoeft niet te stoppen voor GAPP. GAPP heeft zijn eigen Live API sleutels. GAPP is open source en staat op GitHub. Het enige wat niet op GitHub staat zijn de Live API sleutels. De Live API autorisatie gaat via een website op de 4Geocaching.eu server.

Wij willen meewerken aan een overname van GAPP door iemand die dat wil (en kan). Dat betekent dat die persoon de eigenaar wordt van de GitHub repository, een website moet hebben voor de Live API autorisatie en de nieuwe Live API interface naar geocaching.com moet implementeren.

Heb je daar interesse in, neem dan contact met ons op.

Bewerkt door de gebruiker zaterdag 1 december 2018 11:35:24(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

Offline technetium  
#2 Gepost : maandag 3 december 2018 23:32:54(UTC)
technetium

Groep: Registered
Is bekend hoeveel recources het zou kosten om GAPP te hosten, ik heb ruimte over op mijn server.
Dat is wel een linux server, ik weet niet of dat bezwaarlijk is voor een C# applicatie.
Verder heb ik geen zin om me in C# te verdiepen: m.a.w. Iemand die de code wil omzetten, maar geen serverruimte heeft, mag zich bij mij melden.

Tc
Thee in de Polder GC37B8M
Zijn er ook normale geocachers? Misschien wel, maar die komen niet op fora.
Rss Feed  Atom Feed
Gebruikers aanwezig in dit topic
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.