Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

Opties
Bekijk
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
Offline GIO53  
#1 Gepost : dinsdag 5 februari 2019 15:27:44(UTC)
GIO53

Groep: Betalend lid, Registered
Ik kreeg bericht dat de zogenaamde legpuzzel caches die via flash player geopend dienen te worden het sinds kort niet meer doen. Ik heb ook geprobeerd een legpuzzel te openen en na t klikken op flash player en akkoord zag ik geen legpuzzel verschijnen. Weet iemand wat er aan de hand is en hoe ik toch legpuzzles kan openen en bekijken?

Bewerkt door de gebruiker dinsdag 5 februari 2019 15:28:16(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

Offline bertus56  
#2 Gepost : woensdag 13 februari 2019 19:31:02(UTC)
bertus56

weet iemand al hoe je deze puzzels toch kunt openen?
Offline wolojoli  
#3 Gepost : woensdag 13 februari 2019 19:47:05(UTC)
wolojoli

Groep: Registered
Eerlijk gezegd kun je niet zo veel met de melding "het werkt niet". Geen linkje, geen GC-code, geen enkele info. Er liggen hier redelijk wat mysteries in de buurt, maar geen enkele heeft "Flash player" of "legpuzzel" in de titel. (Dat laatste klopt niet helemaal, maar die legpuzzel heeft niks met flash te maken).
Offline on4bam  
#4 Gepost : woensdag 13 februari 2019 20:00:08(UTC)
on4bam

Groep: Registered
Als je de puzzels van jigidi.com bedoeld dan hoef je maar even te wachten bij het laden. Je krijgt dan een melding dat flash niet werkt en of je de HTML5 versie wil gebruiken. Flash is om veiligheidsredenen niet meer aangewezen, daarom dat het standaard niet meer werkt en in 2020 is het sowieso gedaan. Adobe stopt dan volledig met de flashplayer. Een moderne browser en HTML5 is dus de oplossing.
Offline PnavE_81  
#5 Gepost : woensdag 13 februari 2019 20:13:36(UTC)
PnavE_81

Nederland
de jigidi puzzels werken nog wel met html5. De legpuzzels van de site flash-gear doen het inderdaad niet meer. Flash is verouderd...flink wat CO's die een legpuzzels, die op flash-gear.com staat, als mystery gebruiken, zullen dus iets anders moeten verzinnen. Net even een snelle scan op flash-gear gedaan in mijn database van nederland...het gaat voor zover ik kan zien om 278 caches in Nederland (onder andere ook enkele in overschie van ene Gio53 )
Offline GIO53  
#6 Gepost : woensdag 13 februari 2019 20:23:06(UTC)
GIO53

Klopt inderdaad Piet. Mijn serie Oud Overschie met 5 puzzels doen t niet meer..Heb ik ook jaren geleden gemaakt..Ik heb er maar de eindcoords nu bijgezet.
Rss Feed  Atom Feed
Gebruikers aanwezig in dit topic
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.